Maat 80 van de Zara
Ik heb nog een Fitbit Charge 2 liggen, overbodig ivm nieuw horloge. Als iemand interesse heeft, stuur me gerust een berichtje!
Wat zou je ervoor willen hebben?
Stuur maar een pb’tje met wat je er voor wilt geven hij is redelijk nieuw en bijna niet gebruikt. Heb toentertijd de vorige moeten terugsturen en een nieuwe gekregen van Fitbit omdat de vorige de stappen niet goed telde.
Wat wil je ervoor?
Zwarte laarsjes: bijna niet gedragen, maat 42 maar zit als 41, echt leer, €50 exclusief verzendkosten.
Sandalen: bijna niet gedragen, ASOS, maat 41, €15 exclusief verzendkosten.
Monki jurk: maat XL, bijna niet gedragen, €15 exclusief verzendkosten.
Kegel: €15 exclusief verzendkosten.
(Echte) Zilveren armband: nooit gedragen, €20 exclusief verzendkosten.
Ik vind ze ook heel leuk!
Zwarte blazer met een licht (krijt)streepje, de maat is een 42 maar valt wel iets kleiner. De zakjes vooraan zijn voor de sier.
Jeans van de H&M, maat 36 maar valt eerder als een 38. Te groot gekocht, niet gedragen; 17.50 inclusief verzenden (via pakketpost)
Mom jeans van pull & bear, maat 36 maar valt eerder als een 38. Te groot gekocht, niet gedragen; 17.50 inclusief verzenden (via pakketpost).
Ik val ik herhaling ja…
@bubbless ik heb interesse in het tasje. Hoe groot is hij ongeveer? Passen er wel bijvoorbeeld een telefoon en portemonnee samen in?
Ik heb hem er op uitgezocht dat mijn grote portemonnee en telefoon erin pasten, dat gaat zeker. Ik heb ook altijd zakdoekjes, kauwgom en zo’n opvouwbaar tasje bij en dat past ook. Hij is 25x18cm.
Dat klinkt perfect! Ik neem hem graag van je over. Wil je mij een pb sturen met je gegevens?
Ik heb een paar Dr Martens 1460 zwart, maat 38 in leer liggen. Ik heb ook de vegan variant besteld, die houd ik. Nu wil ik de leren variant terugsturen. Volgens mij was hij echt heel erg veel uitverkocht, dus misschien is er een FF’er die ze ook zoekt? Die kan ik er dan blij mee maken ipv dat ik ze weer naar de winkel stuur
Zomerjurkje h&m, maat 36 (kan ook wel voor 34) 100% katoen, rits aan de zijkant, schijnt onderaan iets door maar niet opvallend ofzo. €2,50
Blazer van Maison Scotch in maat M. Gekocht voor €89,95, maar nooit gedragen want hij is mij te groot. S was voor mijn lange armen te smal.
Doe een leuk bod en je mag ‘m overnemen.
Ik ben aan het puinruimen
Playsuit van de Bershka. Maat XS, was 17,99. Nog nooit gedragen. Prijs in overleg
Donkergroen jurkje van de H&M maat 34. Was 9,99. Ook nog nooit gedragen
Jurkje van de Bershka maat XS. Was 12,99. Nog nooit gedragen.
Blouse H&M in maat 34. Paar keer gedragen, maar niet vaker dan 10 keer. Heeft een paar lichte vlekjes op de achterkant die er misschien wel uitgewassen kunnen worden (No worries! Hij is al gewassen en je krijgt hem niet vies opgestuurd). Is 5 euro een mooie prijs?
De prijs van de andere kleren kunnen we overleggen
Plus verzendkosten natuurlijk!