Verkooptopic

Mannenmaat 46,5 mag weg voor weinig

Suède pumps van Dune maat 37. Is een beetje stoffig, maar is er zo af te wrijven. Heb ze 2 jaar geleden gekocht, echt 2 keer ofzo gedragen omdat ze zeker een maat te groot zijn, maar vond het golvende zo mooi.

30 euro excl verzendkosten?

Of als iemand de perfecte tip heeft om ze toch aan te kunnen doen hoor ik het ook graag. Heb al allerlei zooltjes in gedaan, 2 zooltjes tegelijk, watten in de neus, maar niets werkt.

Heb ook nog een paar rosé gouden pumps van Tamaris. Blijkbaar de enige pumps waarvan maat 36 te klein is voor mij. Ze zijn echt mega hoog, moeten comfortabel lopen doordat ze uit de heart en sole lijn komen.

Enkel binnen aangehad om telkens tot de conclusie te kopen dat ze wel een beetje krap zitten en dat ze veel te hoog zijn voor mij. Misschien een tikkeltje ordinair, maar daar hou ik soms wel van.

10 euro incl verzendkosten?

Maat 56 tm 92
Rookvrij
Zara prenatal hm noppies

Arket maat S (32% alpaca, 32% wol, 30% polyamide, 6% elasthane)
20 euro

Ik heb je een PM gestuurd

Als ie er nog is, ben ik wel geïnteresseerd in het Nike broekje!

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

Te koop Nike AF1 de smalle versie, maat 39. Toen ze net uitkwamen voor 120 gekocht. Ze vallen als een smalle 38,5/39. Ik heb ook een ‘normaal’ paar AF1 en die heb ik in 39. Echter zijn deze toch echt té smal voor me… Noem maar een bedrag, ze zijn echt nog netjes, maar op de neus is het suède niet meer maagdelijk XD

Nee, hij is er niet meer, gaat naar Love_story!

Blouse van Minimum, maat 40.

Iemand van het forum had een tijdje geleden volgens mij ook deze blouse met korte mouwen gekocht, dus wellicht vindt degene deze ook leuk?

1 like

Ik verkoop mijn kasten van de inloopkast:
https://www.marktplaats.nl/plaats/m1468720733/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

@anon44014442 is de rode trui er nog?

1 like

Ja is er nog! Hij is alleen roest/oranje van kleur

Edit: dit is hem op de website, de kleur heet wel “red melange”

Oke! ik wil het graag van je overnemen!
ik zal je een priveberichtje sturen.

Blouse jurkje van de Monki, maat S. Aanfoto is niet van mezelf; ik ben 1.65 en bij mij valt ie een stukje langer. Vind het nog steeds super cute jurkje maar trek het niet aan (1x gedragen). Ik zou er graag 12.50 inclusief verzenden voor willen

Edit: verkocht!

Is t zwart? Ik heb wel interesse

Ja is inderdaad zwart!

Jurkje van modstrom in maat S. Nauwelijks aan gehad en mag voor €20 inclusief weg

4 likes

Hoe lang ben je?

1.69 m!

Ah dan wordt ie wat te kort voor me, helaas!

Ooh die wil ik! Ik ga je een pb sturen