Ik heb je een berichtje gestuurd!
Stel een baby rookt al…
Handtas van Primark, maar enkele keren gebruikt en geen gebruikssporen. €8,-
grijs/paarsig 100% leren jasje - maat 36 - €10,-
Geruite blouse - maat 36 - €5,-
Blauw jurkje - maat s - €5,-
Broek (twee kleuren) - denk 36/38 - €5,- (tweede foto geeft de kleuren iets beter weer)
Blouse met een licht streepje - maat 40 - €5,-
Bloemetjes jurk/tuniek - maat s/m - €5,-
Polo Puma - maat L - €5,-
Zomers jurkje - maat 34/36 - €5,-
Vest van Primark met ‘leren’ mouwen - maat 38 - €5,-
Hahah rookvrij huis
Deze New Balance sneakers heb ik welgeteld 1 keer gedragen. Maat 40.
Toch niet helemaal mijn kleur.
Kortom, ze zijn zo goed als nieuw
Heb er destijds 89,99 voor betaald en wil er nu minstens 50,- voor (excl. verzendingskosten).
Past er een a4 map in die tas?
Oh ja vergeten erbij te zetten: 40!
Ahw meh, sorry voor het blij maken met een dooie mus haha.
Hi, heb je het jurkje van Zara en de top van loavies nog?
Yes heb ze beide nog!
Ah fijn. Ik stuur je even een priveberichtje!
Ja, maar een niet te dikke en wat flexibelere map. Want aan de rits is het net niet breed genoeg (de tas loopt breeder uit naar onder) waardoor je de map iets moet kunnen ‘plooien’. Hoop dat je mijn uitleg begrijpt haha
Heb interesse in de kokerrok van sissyboy, maar twijfel een beetje of ik hem pas. Hoe valt hij?
Hij zit bij mij vind ik net te strak. Ik heb meer een maat L. Hij valt tot net over mijn knie (ik ben 1,74)
GONE
Oplader van macbook, geen lightning connectie dus, maar heb 2 opladers, ook met lang snoer eraan. Van een ban de twee weet ik niet of die werkt, dus mogen beide weg aan dezelfde persoon.
Ik weet dat hier mensen zijn waarvan deze shit wel eens stuk gaat, dit zijn originele van apple zelf, ooit bij mijn macbooks gehad. Noem maar een prijs, excl verzenden. Weet niet of er actief mensen zijn met een kapotte oplader? Tag ze maar
Ik hen vaak maat M of L en deze zit bij mij mooi. Wat zou je er voor willen geven?
Ik heb le parfum van Elie Saab. Heb het doosje nog en er zijn precies vier spraytjes uit. I wanted to love it but i dont
Kost nieuw 65 euro
Dacht zelf aan rond de 50 inclusief verzenden
@mikselke Ik zou de opladers graag van je overnemen! Mijn MacBook oplader doet het alleen nog als ik hem op een bepaalde manier in het stopcontact doe. Toevallig zat ik gisteren te googlen naar een nieuwe maar zag door de bomen het bos niet.
Is €15 een idee? Zo niet, PM mij gerust!