Verkooptopic

Ja, er zitten ritsjes aan de binnenkant! Ik zal morgen even een aanfoto maken in het licht, mijn voet past er wel in, maar het past net aan.

@Enthusiasm ze glimmen minder in het echt. De kleur is meer zoals de foto’s die ik gisteren postte.

En hier nog een foto van Wehkamp:

1 like

Ik verkoop mijn halve kledingkast, vaak omdat het niet meer past of omdat het al lang ligt te verstoffen en ik dat zonde vind, maak er dan liever iemand anders blij mee.
Onder andere :

Linkje naar UW, staan ook meer foto’s van de kleren, maten, andere details, meer producten.

1 like

Iemand interesse in deze rode pumps van h&m maat 39, 1x gedragen (zoals je op de foto ook ziet)
7,50 (excl. verzenden)

Thanks voor de foto’s! Ik heb liever geen ritsjes aan mijn laarsjes deze ik skip deze🙁 , Dankje voor de moeite!

Heb m’n kast opgeruimd. Prijzen excl verzendkosten

Return to Tiffany armband, gekocht bij Harrods. In mei dit jaar nog gereinigd. VERKOCHT

Return to Tiffany ketting, gekocht bij de Tiffany store op Fifth Avenue in NYC. In mei dit jaar nog gereinigd. 90,00 excl verzendkosten.

Levi’s skinny, demi curve, maat 28, diep donkerblauw. Enkele keer gedragen. 25,00 excl verzendkosten.

Mango suede jasje, maat M. Gedragen. 10,00 excl verzendkosten

Witte wrap blouse H&M, maat 40. 7,50 excl verzendkosten VERKOCHT

Vero Moda metallic plisse rok, maat L. 10,00 excl verzendkosten

Zara jurkje, geknoopt detail voor. Maat M. VERKOCHT

H&M spijkerjasje, maat 40. 10,00 excl verzendkosten

Nikkie Jolie dress, maat 38, kleur navy/white. Enkele keer gedragen. Nu nog te koop voor 99,99.
30 euro excl verzendkosten.

French Connection bodycon dress, navy, maat UK 12. Labels verwijderd uit het jurkje. 20,00 excl verzendkosten.

Gymshark dupe sportlegging van AliExpress, maat L. Past met M/L. 7,50 excl verzendkosten.

Gymshark dupe sportbh van AliExpress, maat S. Past met S/M. 5,00 excl verzendkosten.

Loavies glitter top, maat M, 1x gedragen. VERKOCHT

Triangl neoprene bikini. Top maat XS (A/B cup) en broekje maat L (M/L). 12,50 excl verzendkosten

Seafolly bikini broekje, EU maat 40. Geen bijpassende bikinitop. 10,00 excl verzendkosten.

Nike sportbroekje, maat M. 5,00 excl verzendkosten. GERESERVEERD

Rebecca Minkoff Mini M.A.C. in seagreen, gouden hardware. Tas is gebruikt, gebruikerssporen te zien op de foto.
Doe een leuk bod.

1 like

Hoe hoog komt de Levi’s skinny?

Het is de mid-rise skinny.

Graag gedaan en geen probleem!

Heb je misschien een aanfoto van de hm witte blouse en het nikkie jurkje?

Deze is waar Nikkie hem aan heeft. Zal straks even kijken of ik eigen aanfoto’s kan maken

Don’t mind de zwarte bh en joggingbroek :sweat_smile:

Zwart leren jasje, Mango, maat M. Soepel leer. 30 euro excl verzendkosten.

wil iemand dit boek overnemen?
Ik heb er gewoon nog nooit wat uitgemaakt terwijl het zo’n leuk boek is. Echt heel zonde.

2 likes

Heb je de laarsjes nog? Ik heb interesse :blush:

Ja, ik heb ze nog!

1 like

Yes! Ongeveer 20 cm.

Wat wil je er voor hebben?:blush:

Maakt niet uit! Roep maar wat en ik ben akkoord :grin: