Ik heb het boek ontvangen van @Yzile. Ik moest zo lachen om m’n naam op het pakketje
Lol ik zie nu voor me dat het pakket naar een pakketpunt is gegaan en je daar dan moet vragen naar het pakket voor Maarten van Rossem-Smit en je je dan moet identificeren wat natuurlijk fout gaat. En je dan kunt kiezen: of geen pakket, of het forumverhaal uitleggen.
De postbode keek me wel een beetje raar aan. Hij kwam sowieso supervroeg, dus lekkere slobberkleren aan🤣 die zal ook wel denken…
Ik ben benieuwd waarom je deze gaat verkopen?? Is pas net uit toch?
Als ik toe ben aan een nieuwe telefoon zit ik wel aan een nieuwe Samsung te denken… maar op dit moment niet echt prio
Heb je een aanfoto van je blazer van Zara en hoelang ben je zelf? En hoeveel wil je er voor hebben?
Ik verkoop 2 gymshark energy seamless leggings in maat M. 1 dreamy short in M.
Flared geruiten broek van folc is een L en betsey johnson pumps zijn maat 38.
Wat is je richtprijs voor de donkerdere roze legging?
Skaterjurk met open rug maat S
Zara top maat M
Zara top maat L
Fluwelen bodycon Asos met stuk mesh bij de buik maat 36
Vest 100% lamswol maat L
Monki vest XS/S
Vintage plooirokje zonder maat, maar ik denk echt een S.
H&m jurk met kanten mouwen in 34, maar ik droeg m met een 36.
Hoeveel zou je voor het lamswollen vest willen? En zou je het ook verzenden naar België?
Hoeveel vraag je voor die Zara top maat M?
Hoe lang is het rokje ongeveer?
Super! Ben altijd bang met plooirokjes dat ze nogal kort zijn. Hoeveel wil je er voor?
Volgens mij is met DHL naar België verzenden goedkoper, geen idee of dat voor jou handig is hoor. Maar wie weet heb je wat aan deze tip!
Bij nader inzien wil ik hem toch wel, yay for moodswings.
Ik ben vandaag en morgen niet thuis dus zal later deze week een pm voor de betaling enzo te regelen sturen. Als het via paypal kan zou ik het wel vandaag of morgen kunnen doen
@Marsepein
Met pijn in mn hart, maar zonde om te houden voor de heb. Max vijf keer gedragen.
Weet dat die toen duur was (rond de 250 euro) maar doe een leuk bod. Hoef er niet de hoofdprijs voor.
30 euro!