Ik heb het opgezocht, het is de iPad mini 2 met 16gb. Ligt al een paar jaar in de kast en ziet er nog als nieuw uit. Ik hang hem morgen even aan iTunes om hem te updaten
Sorry voor late reactie! Maar idd verkocht.
Eksept broek maat M. Nieuw met kaartje, te groot gekocht. Heb maat S maar die was er niet meer. Vrij lange pijp. Stof schijnt wel wat door!
Foto’s van internet laten 'm wat beter zien
12.00 excl verzenden (3.90 als brievenbuspakketje).
heeft er toevallig iemand nog een (oude) goed werkende nintendo ds liggen die beschikbaar is voor verkoop?
Ik heb er een, wel een 3ds, maar dat 3D kan je gewoon uitzetten! Heb hem alleen al een jaar niet aangehad, maar verwacht dat hij het wel doet.
Mag kinderkleding ook?
Er is een verkooptopic voor kinderen! Volgens mij in de categorie zwanger en kind.
Paar foto’s van de iPad mini 2 16GB die ik verkoop. Verzending gaat via aangetekend pakket (is verzekerd tot €500 euro). Richtprijs rond de €100 euro dacht ik aan?
Ik heb geen ruimte meer voor deze wereldkaart, dus als iemand hem wilt overnemen stuur vooral een pb.
Het is canvas, 40x60 en er zit een ophangsysteem (niet gebruikt) en vlaggetjes prikkertjes (ook niet gebruikt) bij,
Ik laat me nogal regelmatig meeslepen door het forum Daarom verkoop ik 3 Mac lipsticks die ik hooguit 2x heb opgedaan:
- Mehr (iets vaker gedragen)
- Impassioned Amplified
- Viva Glam Miley Cyrus
Lipsticks worden schoongemaakt! 12 euro p.s. Incl verzenden. Als je ze alle 3 koopt 27,50!
Bank te koop het liefst zsm ophalen!
Grote zwarte stoffen hoekbank met loungedeel. De bank is 320 x 320 en het zitgedeelte is 60 cm vanaf de kussens gemeten. De bank is gebruikt, maar is nog in goede staat. Ophalen in Zuid-Holland. Ik zou er graag €600 voor willen, maar bieden mag ook!
Lego friends en lego Disney, compleet. Kan opgestuurd worden.
Ikea poangg voetenbank zwartbruin
Krantenbak, lectuurbak
Eglo staande lamp
Staande led lamp, lampen zijn te bewegen.
Nieuw, ongedragen. Volgens mij nog te koop, hij was iig 20 euro. Bershka en Maat xs
Hij zit bij mij niet leuk omdat hij net te groot is…
Ik dacht aan 13 euro, inclusief verzenden.
Ik heb dit vest te koop, maat L,1 keer gedragen maar is me iets te groot dus ik heb nu een maat M genomen voor mezelf. Te laat om deze te retouren, hij is wel constant uitverkocht dus misschien kan ik er hier iemand blij mee maken?
Ik zou er graag 15 euro voor willen.
Is dit van H&M? Gewoon terugsturen? Ik heb wel eens iets 1,5 maand later terug gestuurd, terwijl het binnen 14 dagen zou moeten
Ik heb hem al een keer gedragen, dus kaartje eraf en de rest van de bestelling al een tijdje terug terug verzonden dus dat wordt em denk ik niet.
Verkoopt iemand een positiejurk in XL die ik kan dragen naar een bruiloft in oktober ?
Hey, wat vraag je voor de lego?
Ik dacht aan 15 euro, komt dat overeen met wat je in gedachten had?
hebben ze ritsjes aan de binnenkant? en je hebt vast geen aanfoto? ben benieuwd hoe ze er dan uit zien!