Verkooptopic

Te koop: Zara set maat M

Vol enthousiasme kocht ik vorige week via het forum onderstaande broek/pantalon en vond ik de blazer nog op marktplaats. Ondanks dat het pak geweldig is ziet het er bij mij heel raar uit omdat de blazer wat langer is.

Aan te raden voor meiden die groter zijn dan 1.55m

Zelf heb ik 85 euro betaald voor de set. Ik hoop er een beetje hetzelfde ervoor terug te krijgen. Blazer is evt ook los te koop voor 65€, dan houd ik de broek gewoon.

afbeelding

Als @amazoniet de broches niet meer wil, dan heb ik interesse in die met de duif!

1 like

Haha ja echt! Maar in mn nieuwe woning past ie niet meer zo goed dus vandaar dat ie weg mag. Vooral de vriezer was ideaal.

@flazeda prima, ik hoor ‘t wel! :slight_smile:

Wie kan ik blij maken met dit rokje? Ooit gekocht, maar nooit gedragen, want past niet. :sweat_smile:. Heb zelf maat M/L. Hoef er niks voor behalve de verzendkosten. Denk dat tie ook wel door de brievenbus past.

Edit: verkocht.

Zwarte jas is van costes nieuw maat M/L €35
Legergroene Zara jas maat L €20
Donkerblauwe jas maat S €20
H&M maat 34 €5
Miss etam vest S €5

Scotch en Soda la parisienne skinny maat 29/32 al mijn kleding is rookvrij

Ik heb evt wel interesse! Als welke maat denk je dat ie eigenlijk valt?

Denk tussen een S-M in!

1 like

Ik pb je even!

Als @Boommm toevallig geen interesse meer heeft, heb ik wel interesse! Heb wel een vraag: kun je de riem er ook afhalen of gaat dat niet?

1 like

Het is een polyester jurkje, maar heel lichte stof waardoor hij toch niet zo snel zweterig is als je bij polyester zou verwachten. Twee aanfoto’s heb ik ngo even voor je gemaakt:

Rokje (H&M) maat 36. Past wel door de brievenbus dus ik dacht aan €5 incl verzendkosten.
Amper gedragen want ik weet niet hoe ik het moet combineren. Kleur komt niet overeen op de foto, in het echt iets warmer. Foto in de spoiler lijkt er meer op, maar het is wel gewoon bruin.

Samenvatting

Hoe lang valt ie ongeveer? Het is fake suède denk ik toch?

Helaas, maar mocht het rokje van @Dossantos bij mij niet goed zitten laat ik jou wel wat weten!

2 likes

Het is nep suede inderdaad en het valt zo’n 13 cm boven de knie heb ik even opgemeten. Als je wilt kan ik wel een aanfoto maken, maar hij is aardig kort.

Vraagje… Weet niet echt waar ik het anders kan achterlaten.

Heeft iemand ervaring met websites waar je je oude iPhone kan verkopen?

De eerste beste die ik vind bied maar liefst 45 euro voor een iPhone 4s en 145 euro voor een 6s. Ga ik op Facebook kijken, zie ik alléén maar negatieve reacties.

Marktplaats ben ik nu ook al schijtziek van want 10 mensen bieden maar niemand reageert als ik zeg dat ik akkoord ga (de eerste die overgaat op betalen mag m hebben, rest zeg ik af natuurlijk). Mega irritant!

Of zijn er hier mensen (of ken je iemand?) die geïnteresseerd zijn in een iPhone 6s (rosé goud met 16GB, super staat. Bij interesse stuur ik goede foto’s)?

Ik wil mijn iPad mini van (?)GB ook gaan verkopen. Destijds voor studie gekocht, gebruik ik ook niet meer.

Mocht iemand interesse hebben, stuur me maar een pb! :blush:

Ik denk trouwens dat ik die 4s gewoon opstuur naar die lui en dan erop gokken of ze me oplichten. Daar kan ik toch niets meer voor krijgen van consumenten

1 like

Via tweakers heb ik mijn iphone gekocht, daar hebben mensen ook ratings etc.

1 like

Ah dankjewel! Aardig kort zal ik uiteindelijk niet dragen vrees ik, helaas!

Dankje voor de tip!