Lekker laat maar heb je de parfums nog?
Nee sorry
Is de blauwe strapless jurk h&m nog beschikbaar? En valt deze als een 38 of meer 36?
Omdat je andere maten meer XS / S zijn
wat wil je er voor hebben ?
Bijna allemaal zo goed als volle parfum:
- Dior Addict Eau Fraîche eau de toilette 50 ml (nieuwprijs € 65)
- Hugo Boss Ma Vie Eau de Parfum 50 ml (nieuwprijs € 65)
- Lancome Hypnose Eau de Parfum 50 ml (nieuwprijs € 77)
Originele geuren. Gekocht maar ik blijf toch hangen bij mijn signature geur waardoor deze in de kast blijft staan wat natuurlijk erg zonde. Zoals je ziet is er maar weinig uit. Hopelijk kan ik er nog iemand blij mee maken.
Geen onzinbiedingen aub
Verzendkosten zijn voor de koper
Heb je die bovenste jumpsuit nog?(lichtblauw/wit) Zo ja, zou je de binnen beenlengte op willen meten? En wat zou je er voor willen hebben?
Buddha to buddha ring in maat 18
Model: chain texture
Zelden gedragen, dus bijna tot geen gebruikssporen. Wil er €75 voor.
Ik ga volgende week verhuizen maar neem lang niet alle meubels mee. Ik heb weinig zin in shady Marktplaatsmensen dus ik dacht, ik gooi hier eens in de groep of mensen nog behoefte hebben aan meubels! Ik heb een bank, salontafel, tv-meubel, eettafel, kast, koelkast en twee kledingkasten. Allemaal al wat jaren oud, maar nog in redelijk tot goede staat. Heb nog geen foto’s maar die maak ik bij interesse graag! Hoef er niks voor te hebben maar je moet 't wel zelf demonteren en vier trappen naar beneden sjouwen
Ophalen in Noord-Holland!
Ik heb eventueel wel interesse want ik ga hopelijk in december verhuizen. Heb je toevallig een leren bank? ik wil wel foto’s zien.
Haha nee stof (donkergrijs)! Ik zal zo foto’s maken en je taggen.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk uit huis, dus ik heb ook wel interesse om foto’s te zien!
Alle maten: lengte x breedte x hoogte
Foto’s maken is soms wat lastig vanwege moeilijke hoeken, maar hoop dat je zo toch een impressie krijgt. Sorry voor de rommel, ben dus aan ’t inpakken
TV-meubel
TV-meubel (ongeveer vijf jaar oud, nog in goede staat, wellicht wel iets verkleurd door de zon. Achter de twee bovenste open vakken kan ook nog een plank, maar dat vond ik ivm bedrading niet zo handig. Heb ik wel nog liggen):
116x49x52
Koelkast (breed tafelmodel)
Koelkast Zanussi (al heel oud, staat al zeker drie jaar bij mij en daarvoor nog +/- twintig jaar bij m’n oma maar doet het nog prima):
90x60x85
Links vriesvak met drie grote lades, rechts koelkast.
Salontafel
Salontafel (ongeveer tien jaar oud, van Ikea. Licht verkleurd door de zon, wat gebruikerssporen):
140x66x47
Eettafel en stoelen
Eettafel + stoelen (ongeveer tien jaar oud, van Ikea. Licht verkleurd door de zon, wat gebruikerssporen. Kussens voor op de stoelen zijn aan te raden):
119x74x74
Bank
Bank (ongeveer acht jaar oud, van Karwei denk ik. Zit en ligt prima, je kunt er heerlijke dutjes op doen! Donkergrijze stof, zwarte houten lage pootjes):
200x89x87
Kast
Kast (ongeveer twaalf jaar oud, oorspronkelijk een kledingkast denk ik, maar ik gebruik hem als kapstok / voorraadkast. Deurtjes zitten iets scheef, maar niet storend. Heeft wel wat gebruikerssporen):
97x48x178
Kledingkast (2x)
Kledingkast (2x, ongeveer tien jaar oud, van Ikea: https://www.ikea.com/nl/nl/p/aneboda-kledingkast-wit-90121762/. Hebben wel wat gebruikerssporen, maar kunnen nog wel even mee. Bovenin een roede, onderin een legplank)
81x51x180
Woon op dit moment op twee hoog (zonder lift), dus meubels moeten vier trappen (a 12 tredes per keer) naar beneden worden gedragen. Maar hoef er niks voor te hebben, ben allang blij ervan te worden verlost!
Bedankt voor je tag! Ben toch echt op zoek naar ene tweedehands leren bank met in het achterhoofd kittens in de toekomst.
Dan lijkt tweedehands me wel verstandig ja Succes!
kom echt OM IN SPELDJES
Zou je wel mooi staan meitie
unne gek staat alles
Thanks! Ik heb wellicht interesse in het tv meubel. Ik ga het even overleggen met mijn toekomstige roomie