Ik stuur je een pb!
@loveydovey wat voor materiaal zijn die 2 vintage blousejes? Die eerste en die blauwe?
En je verstuurt het vanuit Nederland neem ik aan? Zouden ze in een grote enveloppe passen denk je?
De eerste is 100% viscose en de blauwe met strik is 50% viscose en 50% rayon (?)
Ik verzend idd vanuit nederland. Grote envelop gaat denk ik niet (kan morgen even kijken), brievenbuspakketje sowieso wel!
Ah chill, had vooral schrik of het synthetische stofjes zijn! Ik zoek eens uit hoeveel het zou kosten om het naar hier op te sturen, ik stuur je nog een pb! Twijfel nl nog een beetje
(Mocht iemand anders ze willen kopen en wel snel kunnen beslissen, verkoop je ze ofc maar al aan diegene!!)
Ik wil ze allebei wel!
Ik ben ook even kritisch door mijn kast gegaan want heb teveel wat ik niet draag.
Jurk Sissy-boy maat XS, paar keer gedragen maar vind hem toch te lang voor mij, mag weg voor €30 excl verzenden
Jasje Topshop maat xs, met pijn in m’n hart maar hij is echt te klein geworden, mag weg voor €25 excl
Blazer Zara maat xs, niet mijn kleur. Mag weg voor €15 excl
En nog 3 kookboeken die ongebruikt in de kast staan:
Oooo die Sissyboy jurk is echt prachtig. Maar ik ben bang dat ik hem niet pas. Ik heb meestal S in hun kleding
Vanilia Denim jurk, maat 38!
Collectie van 2017 dacht ik. Weinig gedrag, nieuw gekocht voor dacht ik €90.
Hangt in de kast, vind hem prachtig maar sinds ik 5 kg ben aangekomen trek ik hem niet meer aan haha (en elke keer denk: bewaar hem, die 5kg gaat er wel af, maar helaas haha)
Ah denk dat het dan niet gaat passen , hij valt namelijk best wel smal in de taille
En mijn zo goed als ongedragen Nike Air Force 1 mogen ook weg. Heb ze 2x gedragen denk ik? Maat 38,5.
Klein vlekje, zie foto.
Hoe lang ben jij en tot waar komt de jurk van sissy boy?
Ik ben 1.56 en bij mij komt hij tot m’n enkels. Ik denk bij een gemiddelde lengte dat hij halverwege je kuit valt!
Oooh dat jasje! Zo leuk! Die wil ik wel
Ik ga het proberen! Ik wil de jurk wel en stuur je een priveberichtje.
Ja stuur maar een Pm!
Ik heb mid september een verjaardag aan de andere kant van het land, AH heeft straks weer een dagkaarten actie voor 16,50, maar gun jou meer dat geld dan de AH, dus als je ze kwijt wil voor 16,50?
Oh en deze zijn echt prachtig haha. Zal ik ze passen met maat 39? Wat heb je er zelf voor betaald?
Ik vrees dat ik ze al heb verkocht! Maar als ik niks meer hoor stuur ik een pm