Oeh ik zou je bloementop van H&M wel willen
Is er toevallig iemand opzoek naar dit soort kledinghangers (wit en licht hout-kleurig)?
Ik heb nu van die dunne velvet kledinghangers van de Action in mijn kast en deze gebruik ik niet meer.
Als iemand interesse heeft ga ik tellen hoeveel ik heb.
Tegen verzendkosten!
Oh nee hoor dat is heel lief, maar gooi 'm hier wel in een wasje. Als je me de betaalgegevens stuurt kan ik het even naar je overmaken.
Woooow wat een handig ding
Is het te gebruiken ipv een slaapzak? Ik heb wel interesse eigenlijk. Ok, ik stuur een berichtje.
Edit: oh grapje ik kan geen pm sturen
Iemand interesse in een hardloop/sporthorloge van Polar? Ik verkoop de M200, het is een model met GPS en hartslagmeter (op je pols). Ik heb hem een paar keer gebruikt voor hardlopen maar het is niet echt mijn ding. Bandje is maat M/L. Het is deze.
Foto heb ik even van internet gepakt, heb ook eigen foto’s!
Hoeveel houten heb je?
Als je liever hout en wit allebei aan een persoon weggeeft snap ik dat hoor!
Ik wil de andere wel graag!
Ik ben mijn kleerkast aan het opruimen en kwam op een aantal kledingstukken die ik voor een paar events heb gedragen en verder niet meer aan zal doen. Ik heb de productfoto’s die ik hieronder zal plaatsen en ook eigen foto’s, die kan ik wel geven als iemand interesse heeft.
Jumpsuit Victoriana van Phase Eight, onderkant is lichtblauw. Maat is UK12.
Ik heb hem tweemaal aangehad voor een bruiloft en een event. Hij valt lang, ik ben zelf 1m68 en zonder hoge hakken kon ik hem niet dragen.
Blazer in gebroken wit. Op deze foto lijkt hij glimmend, maar dat is hij niet.
Hier zie je beter hoe hij is qua vorm, snit en kleur. Ik heb deze tweemaal aangehad. Maat UK12.
Phase Eight, Nissa dress, in maat UK10. Een van mijn favoriete jurken voor events, maar ik heb hem nu zo overvloedig aan gehad dat het tijd is om in andere kleding te verschijnen bij vrienden en familie
Hij heeft wel een kleine split:
Wat betreft de prijs: bieden mag, je mag me ook privé een bericht sturen.
Kleding kan opgehaald worden in Rotterdam. Ik werk in de buurt van Utrecht, dus eventueel kan ook wat geregeld worden, maar opsturen met de post is prima mogelijk!
In een vlaag van optimisme heb ik een gele broek gekocht (en een blazer, de blazer I am so in love with), maar de broek is voor mij echt té lang. Ik heb hem zo lang mogelijk gehouden, maar ik geef het toch op. Nu ik ook van baan ben veranderd en de dresscode casual formal is, ben ik wat overdressed met deze volledige outfit, dus de broek mag weg.
Het kaartje hangt er nog aan, maat M. VERKOCHT
(Ik denk echt dat mensen me gaan herkennen nu)
Kan je de broek niet in laten nemen?
Hoeveel wil je voor de broek? En heb je hem lang geleden gekocht? Dat ik misschien deblazer nog ergens kan krijgen?
En ik ben maar 1,56 maar de broek kan toch gewoon ingenomen worden?
Ik vond de hele look uiteindelijk té geel voor mezelf, waardoor ik niet zo gemotiveerd was om hem te laten innemen. Het was in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik die broek had meegenomen.
@PizzaFunghi , ik heb de broek in mei/juni gekocht. De blazer in kwestie kan ik helaas niet meer op de website van de Zara vinden.
Jammer! Ik zag hem toen volgens mij in je show je laatste aankopen ooit, maar voelde me nog te dik voor nieuwe kleding. Valt hij als een normale
M? En hoeveel zou je voor de broek willen incl verzendkosten?
Het hangt er natuurlijk van af wat je zelf categoriseert als normale M. Ik ben sowieso wat breder aan de heupen en heb vaak een maat 40 bij broeken (bij de mango). Deze broek was voor mij aan mijn buik en heupen net een kwart maat te strak (de L was te groot en zakte af).
De orginele prijs was 49,99 euro, ik dacht zelf aan 20 euro inclusief verzendkosten.
Ik zit zelf ook tussen m/l (l vooral door mijn kont) in, dus denk dat het wel goed is. Zou je me een pb kunnen sturen met je rekening nummer?
Ik heb nog geen reacties dus als je wilt, graag! Het zijn er 6! Ik was vergeten dat ik naast wit ook nog een paar zwart en zilver/grijs heb dus minder dan ik dacht. Als je ze wilt hebben voor 6,50?
Hoi allemaal! Ik heb afgelopen weekend een enorme kastopruiming gedaan, hieronder een aantal dingen die ik niet meer draag. Heb nog veel meer, maar daar moet ik nog foto’s van maken (en eerst even kijken of dit in de smaak valt )
Verzendkosten zijn voor de koper en verder is alles onder een tientje! Hopelijk zit er iets voor je tussen! De prijzen zijn richtprijzen!
-weg-
-weg-
Leuke cropped top, rood met een wit streepje. Staat ‘bonjour’ op in donkerrode ‘fluwelen’ letters. Valt een beetje oversized. Maat S, new yorker. 3 euro
Mooie top van h&m, blauw met ‘california’ in witte letters. Zachte stof, zit erg lekker! Valt redelijk kort. Nooit gedragen, vond de kleur me niet staan. Kaartjes zijn er wel af. Maat XS. 5 euro
Mooie top van de Mango. Valt redelijk kort.
Maat S. Niet veel gedragen. Weet niet precies wat voor stof het is, maar voelt als linnen. 5 euro
Leuke cropped top die zowel off shoulder als ‘gewoon’ kan worden gedragen. Paars met een geometrisch printje. Weet niet meer wel merk, maar past met maat 36-38. 4 euro.
Heel leuk vintage cropped blouseje. Maat S, nog in goede staat. 5 euro
Mooie jurk van de WE, nauwsluitend model met driekwart mouw en ritsje op de achterkant. Maat S, slechts 1x gedragen. 9 euro
Leuk high waisted shortje van Stradivarius. Paper bag model die je kunt strikken aan de voorkant. Maat M, nooit gedragen (kaartje is er wel af). 5 euro.
Mooi jurkje Mango, valt redelijk recht. Maat XS, mooie stof (soort dik linnen). Amper gedragen! 7,50 euro
Mooi gebreide kabeltrui van de H&M, in goede staat! Valt een beetje cropped, maat S (maar met M kan het ook prima). 6 euro
Heb interesse in het overhemdjurkje! Hoe lang is hij? Dan weet ik nml of ik hem ook als jurkje kan dragen.
83 cm!
Hij is 78 cm lang. Ik ben 170 en hij valt bij mij iets boven de helft van m’n bovenbenen (snap je?)