Deze jurk van H&M, in maat 36 nieuw met de kaartjes er nog aan.
Heb een aantal kledingstukken die ik niet meer draag of pas. Alles is maar enkele keren gedragen. Prijzen die erbij staan zijn richtprijzen en excl verzendkosten, of op te halen in eindhoven.
Groene jurk van de h&m in maat 40. Geen stretch. 2 keer aangehad. 7,50?
Zwart jurkje van Calvin Klein in maat 8/M, is van een fijn stretch en glad stofje. 2 keer aangehad. 20 euro
Blazer van de mango maat L. Deze is iets vaker gedragen, 5 tot 10 keer? Van een vrij dikke stof. 10 euro
Donkerblauwe blazer maat L van mango suit. Misschien 3 keer gedragen. 10 euro
Zwarte blazer van Mango suit, maat L, ook 3 of 5 keer gedragen. 10 euro
Jumpsuit van h&m, ligt al een aantal jaar met de kaartjes er nog aan in mijn kast, maat M. 7,50
Jurkje van de c&a maat m, 2 keer gedragen. Geen stretch. 5 euro
Zwarte jurk van calvin klein, maat 8/m, 2x gedragen. Zit wat stretch in. 20 euro
Jurk van Jane Norman, gekocht toen de v en d nog bestond. Enkel gedragen voor de spiegel om steeds maar weer te beseffen dat hij me echt niet staat. 10 euro
Jurk mango maat L, zit een stretch in de jurk. Deze heb ik 10-15 keer aangehad. 10 euro
Welke maat is de mango blazer suit?
Maat L, vergeten erbij te zetten.
Aaw jammer net te groot
Wat voor maat hebben de sandalen? En hoeveel wil je ervoor hebben?
Wat wil je hebben voor de jurk? Ik ben wel geïnteresseerd!
Maat 38! En 12,50 is prima
Ik deel mijn UW even want ik wil er echt graag vanaf. Maat M/L ofwel maat 38-44.
Ik verkoop deze jumpsuit van Circle of Trust omdat ik er niet genoeg zelfvertrouwen voor heb (en omdat ik er momenteel überhaupt ook niet in pas ) Nieuwprijs was iets van €130. Heb 'm drie keer gedragen Het is maat L en er zit veel stretch in! Richtprijs: €35 Exclu verzenden of mag ook opgehaald in 050.
Als jij dat bent dan staat ie je heel goed
Ah lief! Ja, dit was wel een paar kilo geleden (ben nu zwanger als in, hij kan nu sowieso niet meer dicht hehe)
Ik wil nu typen dat ik niet vind dat je er te kort voor bent. Het staat je echt goed! Alleen je moet niet gaan twijfelen of je hem weg wilt doen, want het is ook zonde als het in de kast blijft liggen natuurlijk.
Hoe lang ben je dan? Ik vind 'm wel nice
Ah, dan ben ik wel zo’n 10 cm langer. Maar denk eigenlijk dat M te klein is van Costes en soms maakt zo’n gebreide stof wel dikker. Durf het toch niet aan zonder te passen, sorry.
Ik heb wat beautyspulletjes in de aanbieding, Lancôme + Lancaster zijn max 2 keer gebruikt. Clarins en clinique zijn nog 50% vol en de garnier bronzer is 1 keer gebruikt voor benen, maar heb toen de zelfbruiner van bondi Sands gekregen. Doe maar een bod, hoef er geen hoofdprijzen voor :).
20 excl de verzendkosten (prijs bij h&m is 70). Hij zal wel via pakketpost moeten, denk niet dat het door de brievenbus zal passen.
Wil je mij berichten ik kan jou niks sturen
Heb ik gedaan!
Wrangler t-shirt in maat S. Lichtroze met lichtgroene boord. 2 keer gedragen, maar ik vind hem net iets te klein. Mag weg voor 10,- excl verzending.
Brandy melville vest (one size, ik ben ongeveer 1.65). Minder dan 10 keer gedragen. De uiteinden van de mouwen zijn iets uitgelopen. Mag weg voor 8,- excl. verzending.
VERKOCHT Boohoo jurkje maat S, 1 keer gedragen voor een bruiloft. Zou ook passen als je wat langer bent dan ik. Kleur is meer zoals op de ‘kledinghanger’ foto dan als op de aanfoto. Mag weg voor 10,- excl. verzending.
Vetertop H&M maat S. Gedragen, mag weg voor 3,50 excl. verzending.
Lila straptop H&M, XS. Minder dan 5 keer gedragen. Zit vrij weinig stretch in dus mijn boobies passen er niet zo goed meer in, vandaar ook geen aanfoto haha. Mag weg voor 2,50 excl. verzending.