oh die speldjes wil ik wel!
Ik verkoop mijn acne sjaal (de grijze). Hij is echt, helaas geen bon meer. Qua prijs zat ik rond de €60 te denken. De roze is nep, mag tegen verzendkosten weg.
Van welk materiaal is het steps jurkje?
Het is 100% Polyester
wat wil je voor de mac concealer?
Kylie lipkit in Candy k. Ik heb me ooit laten overhalen door een huisgenoot om het samen te bestellen maar de kleur is veel te donker voor me. Mag weg voor 10 eu incl verzenden! Of ophalen in Amsterdam of Almere
Oroblu huidskleur panty zonder naad. Handig voor als je blote benen wil tijdens deze koude zomer! Deze kleur is te donker voor me. Verpakking is ongeopend.
7,50 incl verzending of ophalen in Amsterdam/Almere
Ik wil graag de Candy k wel van je overnemen
Waar zit je zelf aan te denken ongeveer?
Heb je nog een van de schoenen? En vallen ze normaal?
Ik heb normaal 38/38,5, wat ook wel op te lossen is net een zooltje als ze normaal vallen.
Yeah! Ik heb wel interesse in alle 4 eigenlijk. Ik stuur je een bericht
Waar woon je ongeveer en wat vraag je voor de plant? Kun je aangeven hoe hoog en breed ie is?
De plant is 2 bij 2 meter. Hoeveel zou je er voor willen geven? Ik woon in Noord-Holland.
Wat wil je hier voor? Mijn moeder vind dit wel leuk denk ik!
Nieuwprijs is 95 dus zou er graag 35 euro voor willen.
Oh dat is wel iets groter dan ik op basis van de foto had ingeschat! Hij is dan denk ik ook wat te groot voor mijn kamer (en ook nog niet zo eenvoudig met de auto op te halen). In ieder geval bedankt voor je reactie!