verkocht!
Wat wil je er voor?
Sorry, inmiddels al verkocht. Ik zal het aanpassen in het bericht.
Is er animo voor beautyproducten? Heb best wat reinigings en verzorgingsspullen voor met name het gezicht die ik (sinds ik weet dat ik een vochtarme huid heb) niet meer gebruik… Vind het zo zonde om het weg te gooien omdat sommige producten wel duurder zijn. Lang verhaal kort: is het ok om verzorgingsproducten ed te verkopen? Zie hier voornamelijk kleding en schoenen voorbij komen
Lijkt me helemaal prima hoor!
Hij staat al op Marktplaats, maar gezien hier ook een verkooptopic is en wie weet hier liefhebbers zitten.
Ik verkoop mijn elektrische gitaar! Ibanez Ergodyne-x. Tremolobar ontbreekt, maar kan als ik Google bekijk gewoon los gekocht worden. Inclusief gitaarhoes en draagband. Ophalen in 013, verzenden wordt lastiger . Nieuwprijs van gitaar was rond de 300 euro, zat zelf te denken aan 180.
Ik verkoop deze items omdat ik ze nooit aandoe en dat vind ik erg zonde. Ze zijn allemaal maar 1 of 2 keer gedragen.
ASOS Design, maat 38, €12 excl. verzendkosten
Parisian Tall, maat 38, €20 excl. verzendkosten
ASOS Design, maat 38, €10 excl. verzendkosten.
Als je een ander voorstel hebt qua prijs of wilt dat ik aanfoto’s maak, stuur me dan een PM!
Je profiel is verborgen dus dan kan ik denk ik geen pm sturen? Maar ik vind dat laatste broekje leuk! Twijfel alleen over de maat. Zou je de breedte van de taille en de pijpjes willen meten? Mag via PB hoor!
Voor een volgende keer. Als je naar jouw eigen berichten box gaat, kun je bij nieuw bericht gewoon een naam intypen en dus wel je bericht versturen.
Suf, dat had ik best zelf kunnen bedenken. Dank je!
allebei vergeven
https://www.nolensplein.nl/view/2124205
Ik verkoop m’n perfect werkende iPhone 7 omdat ik een nieuwe heb. Incl ongebruikte oortjes en stekker en gebruikt maar origineel apple kabeltje!
Verder doe ik m’n bose QC25 weg omdat ik hem toch niet lekker vind zitten en ik eigenlijk zo weinig met het OV reis dat het haast zonde is…
Is die koptelefoon noise canceling?
Yes! Heb t aankoopbewijs ook nog, heb ‘m in september pas gekocht
Oke top ik heb veel interesse. Maar ik hoorde @Jauregui er vandaag ook over, misschien wil zij hem hebben? Anders wil ik hem (als dat mag!!)
Hahaha van mij mag je! Hij staat op MP, maar serieus pas net 5 min. Heb iets gemist dat iemand er misschien een wilde (lief van je dat je ‘t zelf zegt en haar tagt!)
Je mag me sws hier wel een DM sturen
Ik ga je even een pm sturen!
Haha ik had haar al getagd maar echt lief van je Volgens mij heeft ze dr internet uitgezet op vakantie dus als je dit leest @Jauregui let us know!!
mmmm ik heb misschien wel interesse in die iphone maar weet niet zo goed of het verstandig is om nog een 7 te kopen of dat ik toch aan een nieuwere moet denken.
heb nu een 6 (ook overgenomen op het forum haha)