Verkooptopic

Oja zie het haha, nou als ze het nu nog niet te zien krijgt :yum:

Hij doet het nog perfect, zit een screenprotector en alles op. Maar ik kan die overweging niet voor je maken ofc :laughing:

oh ja dat geloof ik! hoe oud is die?

ja inderdaad die overweging moet ik zelf maken maar heb niet zo veel verstand van zulke dingen hahaha dus als iemand dit leest en er een idee over heeft
mijn iphone 6 moet wel zeer binnenkort vervangen worden ben ik bang, vandaar

Ik denk dat het nog wel kan hoor. Ik weet niet of je hem echt vier jaar kan houden maar zeker nog wel even. Mijn huisgenoot had echt tot april ofzo nog een iPhone 5 en hij had nergens problemen mee.

1 like

Hij is van juni 2017, heeft dus altijd een tech21 hoes om gezeten die idiotproof is. Scherm en achterkant zijn dus perfect nog. Het enige waar je het aan merkt is de batterij, maar die gaat alsnog wel een dag mee (ik rijd veel met flitsmeister etc. aan ook). Maar dat kan niet anders na 2 jaar

1 like

Ik heb nu nog een iphone SE uit begin 2017 die het nog priiima doet, dus een 7 kan denk ik prima nog een paar jaar door! @Enthusiasm

Zou ik Life of Pi, Epileptic en de Murakami over mogen nemen?

1 like

Ik heb interesse in Norwegian Wood!

1 like

Ik heb wel interesse in het fotoboek!

1 like

Van Loavies, maat L maar valt meer als een M.

Jurkje van Vero moda, donkerblauw. Maat S

Groen jurkje met kroko/slangen print. Maat M

Zelfde jurkje alleen dan in het zwart. Maat M

Zwart jurkje pull&bear. Maat M

Kobalt blauw jurkje h&m. Maat 36

Jurkje Allyson. Maat L maar valt meer als een M

Jurkje Jane norman met open rug stukje. Maat 12

1 like

New look waterfall jasje. Kaartje er nog aan. Maat 40

Boohoo jurkje nieuw met kaartje. Maat 12

Groene bijna vol, roze denk ik voor de helft?
Hoef er niet veel voor, 10 euro? Of een tegenbod is ook goed. Kan ze verzenden of vanaf vrijdag ophalen in Amsterdam

3 wasbare watjes + zakje, 5 euro

Gaan die rode en roze ook met s? Of dan te groot?

Ik denk dat die roze wel kan met S. Die rode is dan wel te groot denk ik!

Heb je toevallig een aanfoto van het eerste rode jurkje (mag in DM hoor) en hoeveel zou je ervoor willen hebben?

Ik heb je een bericht gestuurd!

Ik zou de polaroid wel willen overnemen. Moeten er losse batterijen in?

1 like

@midheavenmoon ik wil de polaroid camera wel van je overnemen. Ik stuur je morgen een pb, goed?

1 like

Zijn dit normale ‘sun’ Geurtjes in speciale verpakking of zijn de geurtjes anders? Als ze hetzelfde zijn wil ik ze wel!

Het zijn andere! Special editions van vorig jaar zomer geloof ik.

1 like