Verkooptopic

Volgens mij heb ik hem rond oktober/november gekocht. Hij is goed tot 12 maanden na openen staat op de verpakking!

Ik vond de Avanced Night Repair niet heel veel doen voor m’n huid. Het werd zeker niet slechter, maaar ook niet veel beter. Heel veel mensen zijn er wel hyped over! En ik vond de Glamglow wel voedend en gaf een mooie glow onder mn foundation en hij is in de zomer ook mooi om zonder foundation te gebruiken.

Ja snap ik!

Ik wil graag de PC exfoliant!

Halllllooooo,
Ik ga verhuizen dus ik ben mijn kast aan het uitmesten, dus verwacht een hoop posts van mij de komende tijd!

Hierbij alvast 2 paar sneakers.

Michael Kors sneakers, blijkbaar in maat 38, maar ik heb altijd 39 en heb ze ook gewoon een tijdje gedragen, dus ik denk dat ze groot vallen.
Originele prijs 150,- zoals te zien is op de doos.

Puma suède in mint groen. 2x gedragen, maar te klein. Ook maat 38.
Volgens mij normaal iets van 70,- euro ofzo!

Ik bied €10 voor je Balenciaga sneakers.

1 like

Deze birkenstocks in maat 39, liefst allemaal in een keer weg natuurlijk maar apart is ook prima uiteraard.

Hoeveel wil je voor alles bij elkaar?
Shit ik ben bang dat ik maat 38 heb bij birckenstocks maar ik heb de maat er overal uitgelopen

Edit: nagezocht, ik heb maat 38 :frowning:

Geeft niks hoor!:hugs:

Ik heb deze set van Boohoo x Myriam Ahmadi. Nog nooit gedragen met de kaartjes eraan, maar het is toch niet mijn kleur en ik was telaat met retour sturen. Maat L mag weg voor €20 euro exclusief verzendkosten

1 like

weg

Al verkocht!!

Ik wil mijn Philips Lumea Advanced SC1999/00 verkopen! Ik gebruik hem niet en heb door werk te weinig tijd om het consequent te doen. Ik pak toch even snel een scheermesje merk ik…

Het is zeker een heel fijn aparaat! Zit geen enkel krasje op en maar een paar keer gebruikt. Er zitten 3 ‘kopjes’ bij (gezicht, bikinilijn en lichaam), een reinigingsdoekje en bescherm/opbergzakje.

Wat voor stofje is het en draag je normaal ook L?

Ik ben zeer benieuwd naar dit kledingstuk maar de foto doet het niet!

Ohhh bedankt! Waarom werkt het op mijn telefoon niet :thinking:

Ik draag normaal van tops altijd maat M en van broeken meestal 40/42. Bij zara broeken heb ik altijd 42. Ik vind het pak meer vallen als een M dan echt als L.

Op de site staat dat het 100% acrylic is. Trouwens het model op deze foto draagt maat M.

Bij mij doet die foto het ook niet meer huh

Zwarte teddy jas van Topshop, maat 38. Gedragen, 10 euro

Zara schoenen in maat 39. Ik vind ze nog steeds prachtig maar doe ze gewoon niet aan. 20,-

2 likes

Heb je deze nog? Wat vraag je ervoor?