Heeft Ali B echt veel fans nog steeds? Vind het meer de nostalgische tour opgaan bijna. (Ok mss ben ik zelf inmiddels te ver verwijderd van de doelgroep)
hahaha geen idee eigenlijk, ging ik ff vanuit
Ben uiteindelijk toch voor de mcplant gegaan omdat ik ff wat nieuws wilde proberen en de mcchicken al een miljoen keer op heb. Vind het chill dat ie er is voor de afwisseling, even wat anders dan die zelfde valessburger keer op keer. Maar qua smaak niet heel boeiend en idd teringveel saus. Gewoon wel een prima ding voor af en toe wat mij betreft.
Ps geef mckroket terug
Ik vond die mcplant ook niet echt super. Vond hem helemaal niet de Mcdonaldsvibe hebben, er zat volgens mij zelfs tomaat op dat zit toch op geen van die andere burgers? Ook andere sauzen volgens mij. Ik zou het lekkerder vinden als ze hem precies hetzelfde zouden maken als bijv. De hamburger/cheeseburger of de bigmac, maar dan gewoon die burger dus vervangen
De big tasty hamburgers van de mcdonalds hebben ook tomaat!
Dat ben ik blijkbaar vergeten dan haha, zo lang geleden dat ik die heb gegeten
Ik ga vanavond voor mijn oma koken, ze eet normaal gewoon AVG en houdt van redelijk simpel eten. Ik wil het liefste iets van een stoofschotel oid voor haar maken, ik wil iig iets wat anders maken dan wat ze normaal eet. Weet iemand een goed recept?
Vega shepherdās/cottage pie?
Shakshuka misschien?
Mijn oma woonde in een verzorgingshuis en kreeg daar meestal AVG. Ze vond het altijd heerlijk om frietjes te eten, is misschien leuk als bijgerecht.
Een pasta met veel groentesaus of een lasagna zijn van die recepten die iedereen normaal vind en geen vlees bij mist?
Goulash? Is stoverig en kan je het vlees makkelijk in weglaten. Is lekker met platski/reibekuchen
Vegan mac & cheese uit de oven met bloemkool en erwtjes?
Voor het eerst de shoarma van de vegetarische slager gehad knoeiboel met saus maar echt heerlijk!
Wel omdat het met de vegakaart gratis was, vind het namelijk erg duurš¬
Vega slager is sowieso veel te duur š„² Maar vind je die shoarma lekkerder dan van andere merken? Vind alle vega shoarma wel op elkaar lijken. Ik zocht die nieuwe empanadaās voor op mān kaart maar die had mijn AH niet helaas
Nee dit was de eerste keer dat ik shoarma probeerde om toe te gevenš
Ik vind die ook heerlijk! Net als kebab trouwens. Die producten (Vivera, vegetarische slager, huismerk) zijn echt zo vaak in de aanbieding (1+1 gratis). Als je dat een beetje in de gaten houdt, kun je goed inslaan en hoef je nooit de volle prijs te betalen.
Jaa klopt!! Ik sla vaak in bij de Lidl maar vond die shoarma er altijd zo bleek uitzien
Waar is de vega slager 1+1? Ik zie dat nooit helaas.