Nee is het ook amper, volgens mij dit jaar alleen met die week zonder vlees.
Dooie mus
Wie is Bert?
Maar op zich prima burger! Eindelijk weer eens niet een versie waarbij is geprobeerd het “sappig” te maken of waaraan zo’n vieze zurige of rokerige smaak aan toe is gevoegd…
Wel is de binnenkant wat steviger dan de randen waardoor hij wat mij betreft aan de binnenkant wat te zacht is. En het had iets kruidiger gemogen.
Vernoemd naar een (ik vermoed overleden) oud medewerker. Wat bijzonder, had ik niet verwacht van AH maar vind het een mooi gebaar!
Dat had ik niet bedacht! Idd een mooi gebaar
Klopt!
Worden de producten van SoFine nog bij Jumbo verkocht? En dan met name de SoFish burger. Ben er al een tijdje niet meer geweest, omdat ik ben verhuisd. En op de website van jumbo zie ik ze niet staan.
Hier de broccoliburger nog wel in ieder geval ik zal eens opletten
Ik heb bij verschillende Jumbo’s wel producten van SoFine zien liggen, maar voornamelijk de tofu producten en de ‘chicken’ burger. SoFish staat me zo niet bij helaas.
Ook niet de diepvries variant? Die lag bij mij bij de vis…
Oh eerlijk gezegd kijk ik niet zo vaak bij de diepvriesproducten, ik vergeet vaak dat die er zijn. En sowieso verschilt het aanbod per Jumbo altijd zo enorm! Soms best irritant.
Als ik weer bij de Jumbo ben ga ik kijken😊
Hier helaas inderdaad alleen de broccoliburger en de tofu…misschien kun je ze een berichtje sturen?
Ahh lief van je! Ja ga inderdaad maar een berichtje sturen. Zo jammer altijd als je de dingen die je graag eet opeens verdwijnen.
Ja! Veranderingen in het assortiment gaan vaak iets te snel😅
Ik wil binnenkort gehaktballetjes in saus maken uit een kookboek. Voor 3 personen met vlees en voor mezelf vegetarisch. Het recept is bedoeld voor echt vlees. Met gehakt, paneermeel, allerlei kruiden en het zijn italiaanse balletjes dus in het midden moet een stukje mozzarella. Maar hebben jullie misschien tips hoe ik een vega balletje kan maken?
- Ik kan kant en klare balletjes kopen, maar dan kan die mozzarella er niet in
- Ik kan vega gehakt kopen, maar dat plakt niet dus wordt het gewoon gehaktsaus (met mozzarella?)
- Een kant en klare grote gehaktbal kopen, open snijden en daar mozzarella in ofzo. Dan heb je alleen twee losse schijven.
- Op internet vind ik voorral kikkererwten- of groentenballetjes recepten maar daar ben ik zelf niet zo’n fan van qua smaak en textuur.
Iemand een idee?
Je hebt tegenwoordig ook vegetarisch ‘vers’ gehakt bij vrijwel iedere supermarkt. Daarmee zou het wel moeten plakken lijkt me.
Wat bedoel je met vers gehakt? Dit bijvoorbeeld? https://www.ah.nl/producten/product/wi467500/garden-gourmet-sensational-gehakt
Dat is inderdaad wat ik bedoel! Vers gehakt is de naam die ze er zelf vaak aan geven, vandaar dat ik het er zo bij zette. In tegenstelling tot de rulstukjes die je normaal ziet.