Vegetarisch eten

Ahh shit die heeft ons doorđŸ€Ł

Arborio rijst! Soms loont het om ook de turkse/russische naam op te zoeken op internet als je er naar vraagt in supermarkten

Er zijn verschillende soorten risottorijst naast arborio, en in een turkse supermarkt heet het dus sowieso geen arborio
En je kunt het gewoon zien aan de vorm van de korrel, die is rond.

edit: ik lees dit terug en het klinkt heel onaardig, sorry zo bedoel ik het niet

1 like

Heeft men die mcplantburger al op? Is het wat, of zal ik toch maar weer gewoon de veggie mcchicken nemen

Ik zou de veggie mcchicken nemen.

1 like

Ik vond hem eigenlijk precies wat ik had verwacht. Niet uitmuntend, maar gewoon een vega mcdonalds hamburger, wel prima.

2 likes

Ik vond hem echt sĂșper lekker. Maar dat komt omdat ik gewoon heel erg van "rundvlees"burgers houd, en het zo vervelend vond dat McDonalds alleen nog maar die McChicken had als optie. Dat voelt voor mij minder als snacken. Of snapt nu niemand wat ik bedoel, haha. Wat @Evenveel zegt is het hoor, gewoon een hamburger. Maar zo lekker weer die smaken met augurk en mosterd oa.

3 likes

Ja ik snap zeker wat je bedoelt!

1 like

ja he? zelfde met zo’n vega(n) burger die dan allemaal van die exotische smaken heeft, of “gezond” is. ik wil gewoon een ordinaire burger, haha :v:

1 like

Ik vind t eigenlijk wel jammer dat ze niet een vegan versie van de big mac hebben gemaakt.
Maar deze is ook prima, hoewel ik dan juist de augurken en een deel van de sauzen er liever af laat halen haha

3 likes

dit was echt lekker, verkrijgbaar bij de jumbo maar is voor mij eigenlijk een halve portie đŸ„Č nu dus maar wat extra’s maken

2 likes

Ik heb dus die “Like Mocro Flavour” kebab van Ali B op (shoot me) en vond hem echt superlekker. At het los bij een bordje hummus en met een pita. Ga het wel vaker kopen, lijkt me ook lekker op een patatje kapsalon.

slider-like-mocro-flavour-1

7 likes

Omg die verpakking :joy:

2 likes

Ik vond ‘m niet zo eigenlijk. Er zat vooral heel veel saus op, verder vond ik ‘m mwah, terwijl ik wel blij was met een vervanger van de classic rundvleesburger zoals @MJDLH ook beschrijft. Misschien later nog eens proberen want het kan ook zijn dat ze waren uitgeschoten met de saus.

2 likes

Jaaa haha zo zonde hoe commercieel die is. Het product zelf is dus echt goed.

Mijne had ook heeeeel veel saus. Vond m wel oké. Maar valt in het niet bij de vegan burger van BK.

2 likes

Ja, daar hoor ik ook betere verhalen over!

Ik ben hier stiekem ook heel benieuwd naar haha, maar wie heeft de vormgeving hiervan gedaan :joy:

Nouja wel goed juist toch. Denk dat het zijn jonge fans wel aanspreekt om dan ook eens vega te eten

2 likes

Stom eigenlijk, is een Big mac niet ook gewoon met een normale hamburger? (ik heb er nooit een op).
Als ze dan nu die vegaburger hebben, die een normale hamburger is, dan zouden ze dat toch gewoon kunnen doen?
Of is een big mac een speciaal soort burger?