Vegetarisch eten

Ik vind veel van de vleesvervangers van de lidl echt lekker. De kaasschnitzel, kipschnitzel en ze hebben ook iets met tomaat en kaas (iets met Toscaans heet het dacht ik).

1 like

Kipschnitzel van vivera is wel echt goed vind ik, smaakt naar mijn mening gewoon naar de vleesvariant en is nog wel laagdrempelig omdat die er heel erg op lijkt qua uiterlijk. Kaasschnitzel is ook altijd lekker. De sensational burgers van garden gourmet en de burgers van de vega slager vind ik ook goed

1 like

Denk dat het nu wel duidelijk is maar de kipschnitzel van vivera en lidl zijn echt top

Ik vind de crispy sticks van valess ook echt lekker en naar kip smaken, en de gemarineerde kipfilet van ah merk is ook lekker

Deze dingen kun je ook allemaal invriezen trouwens dus dat maakt het misschien ook wat makkelijker

Heeft iemand die Valess beef style burger al geprobeerd?

1 like

Ik heb m in de koelkast, morgen ga ik m proberen!

1 like

Via de Scoupy app in ieder geval wel kortingšŸ™ˆ

Haha ja, ik zag het! Ga zo wel even bij Jumbo kijken of ie er is.

2 likes

Zag bij wateetjedanwel dat Ikea maandag (dierendag) alleen maar vega(n) gerechten serveert in het restaurant. Heel tof!

5 likes

Ik heb uiteindelijk de volgende combi gemaakt (geĆÆnspireerd door jullie, thanks!): roomkaas, paprikaspread van Zonnatura, harissa en komkommer. Was lekker!

1 like

Naast alles wat al genoemd is: de piri piri burger van de Jumbo!

1 like

Deze is echt heel lekker! Voor bij AVG, maar doe deze ook vaak op wraps met veel groenten en honingmosterd sausje.

`

7 likes

Ik vond m tegenvallen :frowning:

Vind de juicy steak van lidl dan veel lekkerder

Tip voor halloumi lovers

Bij Poolse en Turkse supermarkten verkopen ze dit vaak ook, voor bijna de helft van de prijs in normale supermarkten.

13 likes

!!! ziek goeie tip

1 like

Door jouw tip ben ik naar een Turkse supermarkt gegaan, zon pak halloumi kostte daar 1.20ā‚¬ (ze hadden zelfs meerdere soorten!). Binnenkort proeven hoe het smaakt! Thanks!

(Ik heb er overigens ook boekweitkorrels gekocht voor 2.50ā‚¬/kilo. Bij AH betaalde ik 9.50ā‚¬/kilo!)

4 likes

Jaaa boekweit is eigenlijk supercheap gek he!!

Hele goeie tip!
Zelfde met grote verpakkingen kikkererwten, linzen, zongedroogde tomaten, olijven, ā€¦

1 like

En risottorijst! Er staat geen ā€˜risottoā€™ op, maar als je goed kijkt naar de vorm van de korrel kun je zien welke je moet hebben. Het is veel goedkoper daar.

Whut! Bij mijn Turk kost halloumi gewoon tegen de 4 euro :money_mouth_face:

1 like

Ik had net de breaded vish filets van no fish (soort visstick) en die waren echt lekker! De structuur leek ook op een normale vissticks en ze hadden een vissige, maar niet overheersende smaak.

1 like