Vegetarisch eten

Waarom introduceer je een veganburger en doe je er alsnog kaas op :roll_eyes: hoe moeilijk kan ‘t zijn

Nouja, in het persbericht staat dat het gericht is op flexitariers dus die zal het een worst wezen natuurlijk

Klopt, maar McDo heeft geen enkel vegan product (op friet na dan) dus dit is wel een mooie kans om ook veganisten te trekken, zoals BK ook doet, maar nee

2 likes

Echt irritant, maar hopelijk komt deze er vast in als het goed verkoopt

De versie mckroket is zeker wel weg nu, die ga ik wel weer missen :weary:

1 like

Ik zou het vooral fijn vinden als je iets van een keuze hebt als vrienden er graag langs willen. Dat je niet zo triest aan de cola zit :frowning:

Wat ongekend suf dat ze er dan wel cheddar op doen. Zou je hem wel gewoon zonder kaas kunnen bestellen en is hij dan wel vegan?

Hangt denk ik van de saus af… anders blijft er alsnog weinig over.

Ja volgens mij is die nu weer weg :sob: zie m niet meer in de app

1 like

Ik raak er steeds een beetje teleurgesteld van
Waarom kan die valesskipburger wel standaard maar de mckroket en deze niet?
En hoe moeiilijk is het inderdaad om standaard ook een vegan optie te hebben. Ik zie wel dat in theorie als je de cheddar weglaat hij vegan is maa als ik vegan zou eten zou ik het niet aandurven gaat toch wel weer mis.

3 likes

Wat is dit nou weer voor iets stoms? Had lekker de McKroket er in gelaten dan.

Echt meesters in 100x ongeveer dezelfde variant verkopen :roll_eyes:

4 likes

Die gewone Veggie Homestyle Crisypy Chicken was ook veel lekkerder dan de honingmosterdvariant :cry:

2 likes

Ja precies! En volgensmij zit niemand er ook echt op te wachten. Toen ik er werkte een paar jaar geleden verkochten wij iig ook echt nauwelijks speciale versies van burgers zoals dubbele big tasty’s enzo. Tenzij het echt iets was wat ‘unieker’ was.

2 likes

Man man man maar echt. Als je de saus er niet standaard op doet maar een keuze tussen sauzen geeft en de optie tot een tweede burger (??? Why!!!) Erop heb je nog 1 versie te kiezen. Wat een treurnis. De McDonald’s is de fastfoodversie van de Nederlandse regering. Laten we vooral niet teveel vegetarische keuzes geven voordat mensen gaan denken dat ze 1x per week geen vlees moeten eten :exploding_head:

12 likes

Sowieso, wie eet er een dubbele (vega)burger…

Heb je weleens een dubbele (wat dan ook-)burger besteld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nooo, mijn vriend had gisteren mc besteld en ik twijfelde nog of ik vega mckroket mee wilde bestellen. Toch niet gedaan omdat ik dacht dat hij nog wel langer zou blijven :sob:

2 likes

Double veggie mcchicken wordt dan volgens mij ook echt een droge bende
Een enkele + saus is het prima te doen maar als ik dat plaatje zie dan lijkt het me niet lekker zo’n dubbele

2 likes

Ja en ik zie op die rode saus (ketchup??) ipv witte? De saus van de McChicken maakte het juist lekker

1 like

Ja bah, zo’n dikke droge saaie plak. En om 'm nou in 2 helften te eten zoals een te dik belegd broodje :grimacing:

1 like

En als ze dan toch 100 versies maken waarom geen chili chicken :weary:

3 likes