Ik vind die van Kips wel lekker maar heb echt een wansmaak schijnbaar
ik vind die van kips ook t lekkerst tot nu toe! wel de naturel, mediterraanse vond ik minder lekker
Ik vind de blikjes van unox het lekkerst (niet in de koeling maar bij de rookworst enzo).
In ieder geval niet de mediterraanse van Kips. Die heb ik afgelopen week toevallig voor het eerst geprobeerd maar echt niet te hachelen.
gewoon basic kips (paprika vond ik ook niet zo). Die van de AH smaakt heel zoet, en een beetje naar vis.
G’woon snackmix vega (nugget, frikandel, bitterbal etc.), gespot in t Coop magazine. Volgens mij nog niet in de winkels.
Ik had dit weekend echt een top vegetarisch weekend.
Allereerst gingen we zaterdag lunchen en waren er van de 27 opties op de kaart welgeteld 2 (!) vegetarische opties. Je mag raden welke, ofnee, iedereen weet nu dat het ging om een broodje geitenkaas, en een salade geitenkaas. Ik heb een milde lactoseintolerantie dus niet echt ideaal, en dan vind ik geitenkaas ook nog eens niet zo lekker. Vraag aan de bediening of ze andere vegetarische opties hadden werd simpelweg beantwoordt met “nee”, of dan de uitsmijter zonder ham. Gewoon een ei op brood, nee bedankt. Je zal maar veganistisch eten.
Toen hadden we gisteren een barbecue, veel leden van de familie vegetarisch dus dat was ook besteld en oprecht top geregeld, genoeg keuze. Maar dat er dan 1 oom is die ik minstens 6 schimpende opmerkingen over vleesvervangers/vegetariers heb horen maken, en dan ben ik amper bij hem in de buurt geweest. Joh, maak je eens druk om belangrijkere zaken?
Met als dieptepunt dat ik een vleesvervanger per ongeluk op de grond liet vallen, en hij zei: “oh gelukkig maar een vleesvanger en geen vlees, dat nepspul mag allemaal wel op de grond”. Ja, zeker. Een dier doden en hem dan nutteloos in het zand laten vallen was véél beter geweest. Zucht.
Jullie schreven het laatst ook al hier maar wat is het toch vervelend om in zo’n uitzonderingspositie te worden gezet. Omgekeerde wereld, wat mij betreft.
Ik eet zelf vegan, ben nog geen vegan frikandellen tegen gekomen.
@inezweski Daar ben ik nu te ongeduldig voor. Met de €1 actie ga ik wel helemaal los Voor die ene keer wil ik de Coop wel sponseren voor het volledige bedrag.
Is Coop of Plus beter qua vega assortiment? Ik vind Plus echt geen fijne winkel dus hoop dat dit het leed kan verzachten.
Ik vind de plus hier juist wel fijn en Coop niet maar Coop en Plus gaan ook fuseren
Ik hoop niet dat de groenteschijf, kroketburger of krokante kopschnitzel eruit gaan
Is denk ik dezelfde als die van de Plus
Ja daarom! Volgens mij wordt het Plus, toch? Daarom was ik benieuwd. Maar misschien zegt het ook niet alles over het assortiment.
Ik vind die van unox het lekkerst (wel vega, niet vegan)
Die van kips vond ik echt eruit zien om te kotsen en daarvoor vond ik hem ook niet lekker. Heb die uiteindelijk weggegooid
Ik vond de vegan juicy steak van Lidl precies naar frikadel smaken. Maar ik heb al wel iets van 25 jaar geen frikadel meer op (was er al snel achter dat ik dat niet lekker vond ) dus ik ben misschien niet de meest betrouwbare persoon om dat te zeggen
Dat heb ik nog nooit gehad, gedachte dat het naar steak zou moeten smaken houdt mij tegen.
Probeer hem! Smaakt naar frikadel En echt totaal niet naar steak volgens mij
@LaPetiteRobeNoire ja die juicy steak van lidl smaakt echt niet naar steak! Heel lekker. Maar ik vind hem wel echt een vlezige structuur hebben
Ik vind alle vega braadworst naar frikadel smaken, voorap die van lidl
Weer tijdelijk