Vegetarisch eten

Echt zo’n vleesetersmentaliteit: jullie moeilijke mensen moeten maar even aangeven dat jullie iets anders willen eten dan dood dier. Wij eten alleen maar dood dier want duh bbq.

2 likes

Ik sluit niet uit dat ik dit in mijn dagen dat ik totaal niet bezig was met de impact van vlees eten ook gedaan heb. Gewoon totaal niet bezig zijn met het feit dat er mensen zijn die niet ook de rest vh aanbod eten. En dan denken “oeh lekker portobello, toch ook nog wat groenten naast al dat vlees”. Het is ontzettend onaardig om te doen, maar als je je er niet bewust van bent…

2 likes

Zure, gore zooi. Koop dit niet.

neee ik vind dit vet lekker

2 likes

LOL sorry.

1 like

Ik heb soms zo’n hekel aan Nederland he. Politiek gevoelig? Wtf het gaat om moord en het kapot maken van het klimaat. Veel vleeseters zullen dat wel niet zo zien maar we hebben juist een overheid nodig die verantwoordelijkheid neemt

10 likes

En omstreden?! :roll_eyes:

2 likes

Ja die delicate vlees eters he. Die moeten zeker beschermd worden. Dieren en de natuur en de wereld natuurlijk niet :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

5 likes

En het gaat om minder vlees eten niet om wordt direct allemaal veganist… Maar goed, is niet alleen in Nederland zo natuurlijk.

1 like

Ik heb hier ook mijn hoofd over gebroken. Ik snap het gewoon echt niet?? Nee laten we vooral niet vragen aan mensen of ze eens een dagje geen vlees willen eten, want dat kan je écht niet vragen?!!! En dan van die spotjes van het voedingscentrum op tv waarin ze je tippen om je fruitsmoothie in te wisselen voor een fruitsalade omdat dat zoveel gezonder is. Wat is dit voor een land en waarom blijf ik me elke week weer verbazen over wat voor land dit is

4 likes

Echt zo’n grote irritatie van me van de Nederlandse cultuur is dat alles bediscussieerd moet worden en dat iedereen z’n mening gehoord moet worden. Zwarte Piet, klimaat, vlees eten, woning markt, corona etc etc. Alsof mensen de overheid over gaan gooien omdat er een CAMPAGNE voor minder vlees komt. Echt wtf het is niet eens alsof er meer belasting komt op vlees of dat het verboden wordt oid. Echt wtf

2 likes

Het zijn denk ik ook niet de vleeseters, maar de enorme vleeslobby met diepe zakken die hier achter zit. Net als die boeren veel te veel input over zaken (net als dat achterlijke gedoe over plantaardige melk en de benaming ervan).

10 likes

Wauw :yum: wel benieuwd naar

14 likes

Echt jammer dat ie alleen bij Coop en Vomar verkrijgbaar is

Is dat zo? Daar kom ik echt nooit

En Coop wordt Plus toch? Dat zou wel beter zijn

Ja stond onder de aankondigingspost op de insta van vivera! Zou wel chill zijn als ie dan indd bij de plus komt want die heb ik wel in de buurt

Kom nooit bij de Coop, maar denk dat ik vanavond even langs fiets. Hoop echt dat het naar frikandel smaakt, al meer dan 6/7 jaar geen frikandel gegeten.

2 likes

Weer een nieuwe poging om te kijken of er iets naar frikadel smaakt

Hopelijk komt ie nog wel in meerdere winkels want heb geen coop of vomar dichtbij

2 likes

Ik vind de Mora Vega frikandelen ook echt wel goed naar frikandel smaken! Had ze laatst gekocht en in de Airfryer gedaan en was zo lekker op een broodje :cry:

1 like

Wat vinden jullie de lekkerste vega paté die te koop is bij de AH of delhaize? Ik heb tot nu toe enkel die van de vegetarische slager geprobeerd en vind hem maar mwah.

En wat vinden jullie de lekkerste saus voor op een vega burger die je thuis maakt?