Leuk! Benieuwd wat je er van vindt bij mijn volgende bestelling ga ik ook de worst en de cevapcici mee bestellen, ben ik ook benieuwd naar!
Is dit jouw insta? Ik zie allemaal dingen staan die ik zelf ook zou willen proberen. Zou je misschien wat recepten willen delen? Ben vooral benieuwd naar de kipkerrie en roerei
Wow dit klinkt echt ideaal! Vond je de burger een beetje te vergelijken met beyond burger? Die vind ik qua structuur echt perfect namelijk!
Ja dit is de mijne! Vraag even onder de foto naar het recept, dan weet ik welke je bedoelt
Hij is qua mondgevoel net iets zachter dan de beyond vind ik. De beyond is vleziger qua textuur
Een late reactie. De zakken van lazy vegan vinden mijn vriend en ik heel lekker. Ook hoog in eiwitten wat er voor zorgt dat je ook langer verzadigd bent. Als lui ben doe ik soms zo zak in een bak en neem het mee naar mijn werk, warm het dan alleen op in de magnetron. Al is in de pak opwarmen wel lekkerder. En voeg af en toe paar blokjes diepvries spinazie toe.
Weet niet of die nieuw is, maar ik eet nu de vegan grillworst van ah op een wit pistoletje en het is echt lekker.
ja deze is echt heelrijk. de ah vegan gebraden gehakt ook!
Okeee eindelijk kunnen proberen. We hadden de viskoekjes en cevapcici:
Was verrassend lekker! De cevapcici wordt niet zo ‘stevig’ als de vlees variant maar qua smaak komt het in de buurt. De vis smaakte niet per se heel vissig maar dat vind ik bij viskoekjes sowieso niet echt. Zeker dus een aanrader en goed dat het een keer niet op basis van soja is!
Als dit ook in de airfryer zal lukken wil ik dit ook bestellen🙈
Vanaf week 37 een vegan burger bij de Mac!
Bron: insta wateetjedanwel
Jaaa wat top! Hoop ook dat het die uit Duitsland is, vind de kipburger en alle andere vega dingen heel lekker maar soms heb ik ook echt zin in een normale burger
Wat fijn. Hopelijk niet in plaats van een andere vega optie
Heeft iemand van jullie het boek ‘de vega optie’ van Joke Boon? Is dat een beetje een aanrader? Of is het wel lekker/leuk maar erg veel werk om te maken?
Libris | De vega optie, Joke Boon
Het boek is ook niet erg duur zag ik, maar 12,50.
Mijn moeder heeft dit kookboek en die is er enthousiast over! Ze kookt hier best vaak uit als ik kom eten en ik vind het meestal ook lekker ;). Maar sommige recepten kosten wel veel werk ja.
Ik moet het even kwijt maar ik word zo grafchagrijnig van wat je meestal krijgt als je ergens gaat bbqen als vegetarier
Het kan echt zo veel beter maar had vanavond weer een bbq met een aaneenschakeling van droge vleesvervangers en stokbrood. Hopelijk is dit de laatste keer dit jaar. Ik wil geen gegeven paard in de bek kijken, ik hoef er natuurlijk ook niet naartoe te gaan, maar dit was echt een karige bbq teveel dit jaar (doordat het zoveel slecht weer was heb ik het idee dat ik JUIST vaak gebbqd heb “omdat het nu kan”).
Misschien volgende keer gewoon zelf makkelijke tips doorgeven? Bijv maiskolf
Ik had een verzorgde barbecue voor een gelegenheid. ‘Er was niet doorgegeven dat er vegetariers zijn’. Er waren 100 mensen hoezo niet even een vega optie
Ik had gisteren een bbq waar ze best wat lekkere vegatarische dingen hadden alleen werden die er ook tussenuit gepikt door de vleeseters waardoor ik alsnog eindigde met een groenteburger.
Aan de ene kant fijn dat vega opties in trek zijn, maar als je al 4 stukken vlees op je bord hebt waarom dan ook nog de portobello en halloumi die duidelijk voor de vegetariërs bedoeld zijn opeten.