Volgens mij heeft Tekse op YouTube een video gemaakt waarin ze vega(n) kant en klaar maaltijden test. Misschien zitten daar ook nog wat tips tussen?
Ik vind die eerste echt best wel lekker! De 2e nooit gehad en de laatste heb ik geprobeerd toen ik corona had. Ik vond hem persoonlijk echt heel erg vies en de structuur van de maiskolfjes was nasty (weet alleen niet hoe objectief dat was door die coronaklachten). Ik gooi nooit eten weg maar die heb ik dus wel laten staan. Maar misschien vinden anderen hem wel oke!
ik vond die 2e wel lekker maar echt een magere portie
https://www.jumbo.com/jumbo-marokkaanse-groenteschotel-475g/201514ZK
dit is mijn favo diepvries kant en klaar maalttijd. Dan mik ik er nog wat blokjes pompoen errbij of eet ik er een soort brood bij, helemaal prima
Die hak/lidl/aldi linzenschotels zijn ook handig. In zo’n stazak. Beetje couscous erbij (ik doet dat in een bak, kokend water erover en klaar, lekker snel ) of rijst, wat je wilt. En dan doe ik er bijv groenteballetjes van vivera bij.
Ah wauw thanks voor alle tips @Blush @Allyouneedisnow @Kurisu @Lort. Superfijn!
@inezweski ahw hoe chill van jouw huisarts! Omdat ik best veel sport vind ik t wel belangrijk dat ik genoeg binnenkrijg (en gelukkig eet ik door de dag heen ook wel wat groente bijv al) maar ik zal vast ook nog wel vaak brood eten als avondeten haha.
Wat voor vitamine slik jij? Ik alleen vitamine D, heb me eigenlijk nooit verdiept in andere vitaminen.
Ah oke dat valt mee. Als ik ooit eens bij de huisarts kom zal ik wel even informeren, maar ik denk dat ik dus niet per se iets aanvullends nodig heb dus ik laat het dan voorlopig gewoon hierbij.
Heeft iemand hier Greenforce al eens geprobeerd?
Is poeder waar je water bij moet doen en dan dus als vega vlees gebruikt kan worden. Het is zonder soja dus ben er erg benieuwd naar. Mijn ouders hebben een proefpakket besteld maar die zijn nu met vakantie dus ik moet nog even wachten op de test, haha.
Lidl heeft nu alle vleesvervangers in de aanbieding, hun champignonburger is zooo lekker!
Ik vind die vegan juicy steak ook echt lekker! En inderdaad goede korting
Wow ik ben heel benieuwd naar je ervaring!
De kip krokant, vega balletjes, spinazie rondo, spekreepjes, en kipstukjes zijn ook aanraders. Braadworst ook maar die is uitgesloten van de aanbieding geloof ik
Ik vind de groenteschijven echt heel lekker de vegaburgers waren voordat ze vernieuwd waren ook echt heerlijk, maar nu echt niet lekker:grimacing:
Ik ben hier ook heel benieuwd naar, in de reclames ziet het er goed uit maar ik heb het nog niet durven bestellen omdat… ja… waarom eigenlijk
—
@Bubbless van Lazy Vegan heb ik de tikka masala wel eens geprobeerd, die vond ik voor zo’n zak echt lekker.
Zo lief, dankjewel
https://www.instagram.com/reel/CPyQKVGD6Qk/?utm_medium=copy_link
Het is als een scheikunde proef met lekker resultaat
Oehh, veelbelovend! En je hebt er een volger bij trouwens, haha.
Mijn favo is de hamburger, daarna de gehaktballen, dan de schnitzel en tot slot de gehakt. Die laatse vind ik niks toevoegen, prima product maar voor mij geen toevoeging, gebruik net zo lief linzen in mijn eten.
Welke heb je gekocht?
Ik heb het zelf nog niet gekocht maar mijn ouders hebben zo’n proefpakket gekocht.
Dus uit mijn hoofd met gehakt, verschillende smaken braadworsten, shitzel, gehaktballen, hamburgers en cevapcici. Die eerste komt als eerste aan de beurt want dat is een van de vleessoorten die ik soms echt kan missen!