Vegetarisch eten

Beetje late reactie maar ik gooi altijd jam op mijn huttenkase

1 like

Hahaha, lijkt me een bijzondere combi! Hou wel van jam verder :stuck_out_tongue:

Ik vind dat je er niet veel van merkt!

1 like

Ik ben van mening dat zoā€™n beetje elke combi op een maiswafel met huttenkase lekker is. Mango chutney bijvoorbeeld :drooling_face:

1 like

Ik chilisaus :heart_eyes:

1 like

Dat is wel vergelijkbaar met creme fraiche en jam denk ik of niet? Ga het ook eens proberen in elk geval!

Huttenkase + mango-passievruchtjam + chiliflakes <3

Plakjes banaan en kaneel is er trouwens ook lekker op

1 like

Zit aan crĆØme fraiche niet nog een beetje smaak? :stuck_out_tongue:

Heeft iemamd deze al gehad? Wil deze graag proeven maar kan ze nergens vinden, weet ook niet waar ze horen te liggen, bij alle vleesvervangers of brood dingen?

Maar als ze niet te vreten zijn hoor ik het ook graag want dan hoef ik ze niet meer te zoekenšŸ˜‚

2 likes

Ik vond ze best erg lekker! Denk wel 8/10

Bij mij lagen ze in de vegetarische koeling, waar ook het vlees ligt.

2 likes

Bij mijn ah liggen ze bij het broodbeleg

1 like

Fair trade original heeft nu Bananenbloesem in blik. Deze vega viskoekjes al twee keer mee gemaakt: zo lekker!

8 likes

Wat leuk! Ik ga dit eens proberen. In vind het ook echt fijn dat ze het recept en de benodigdheden zo duidelijk hebben opgeschreven. En leuk dat je de komkommer tijdens het koken mag opeten :stuck_out_tongue: Ik heb de laatste tijd zovaak gehad dat ik tijdens het koken erachter kwam dat ik iets nodig had wat ik niet in huis hadā€¦ Vooral bij Crisp moet je echt heel goed lezen en kijken of het lukt. Maar ik heb nu een vijzel en een kleine rasp gekocht, dus nu moet ik alles wel kunnen maken haha.

1 like

Geven zo ook zoā€™n ā€˜knakā€™?

Ik ben vegetariƫr maar wil graag minder melkproducten eten. Gaat over het algemeen goed, maar ik kan geen goede kaasvervangers vinden. Weet iemand een vegan kaas die wel te eten is? Ik heb violife en die van de AH enzo al geprobeerd maar ik vind ze zo vies. Ze hebben zowel geen smaak als een vieze nasmaak, heel knap.

1 like

Heb je violife greek block al geprobeerd? Vind ik een goede vervanger van feta/geitenkaas. En de parmezaanse kaas vind ik ook lekker. Plakjes idd niet zo van dat merk.
Qua plakjes en rasp vind ik simply v heel lekker. Weet niet of/waar ze dat in Nederland verkopen

2 likes

Mijn vriend vind wilmersburger kaas classic lekker. Hij houdt zelf het meest van belegen/oude kaas.

1 like

Ja, vond ze best wel knakken! Niet te slap.

1 like

Nog niet geprobeerd omdat ik de plakjes niet lekker vond. Zal er toch eens naar kijken! Bedankt.

1 like

Die heb ik wel eens geprobeerd, volgens mij vond ik die niet zo lekker.
Maar misschien moet ik ze nog een kans geven, want ik weet niet meer zo goed wat ik er van vond. Ik houd zelf ook meer van oude of belegen kaas.