Vegetarisch eten

Hummus? Of iets anders met peulvruchten?

1 like

Je kan tofu eisalade maken! Staan heel veel recepten van online.

1 like

Vind je huttenkase ook niet lekker met iets erop? Ik snij vaak tomaatjes in stukjes met zout, peper, chili flakes/sambal, knoflookpoeder, uipoeder en gebruik dat soms als beleg en soms doe ik dat bovenop huttenkase/roomkaas. Of misschien gewoon alleen roomkaas(kruiden)? Ik heb ook wel vaak moeite met eiwitten eten eerlijk gezegd.

Ik heb trouwens een nieuwe verslaving gevonden: maiswafels paprika met hummus

1 like

Geen idee, maar zal het eens proberen! Dank voor alle suggesties :blush:

1 like

Vandaag heb ik de AH Vegan Filet Americain op basis van jackfruit geprobeerd. Ik vind het persoonlijk geen succes. De textuur komt in de buurt van filet americain, maar de smaak lijkt een beetje op wortel en het is weinig gekruid, waardoor de smaak totaal niet in de buurt komt van het origineel.

Ik ga het wel gewoon zelf kruiden en verder opeten, maar ik zou het niet opnieuw kopen :sweat_smile:

1 like

Ik vind deze heel lekker, maar je moet inderdaad totaal geen filet americain verwachten. Ik vind het zelf naar fijngemalen selleriesalade smaken!
Ze hadden beter die filet americain-associatie niet kunnen maken.

Welke kant en klare pesto kopen jullie bij jumbo of picnic?

Ik neem altijd deze:

https://www.jumbo.com/jumbo-groene-pesto-100g/393186CUP

1 like

O sorry, ik weet niet of het stremsel vegetarisch is, ik had even niet gezien in welk topic ik zat😅

Ja altijd zo irritant als ze alleen stremsel bij de ingrediënten zetten, zet er gewoon bij om welke stremsel het gaat.

1 like

Jumbo huismerk heeft nu vegan pesto! Lekker cheap ook in vergelijking met die andere vegan pesto’s.

2 likes

Omg ik zit in de bus en zie een abri langs de weg met de Veggie McKroket. Ik denk dat ‘ie terug is!!!

5 likes

Hij staat in de app dus dan denk ik inderdaad dat ie terug is! Wat onwijs fijn, die vond ik zoooo lekker.

1 like

Ik had dit niet willen weten, het aantal bezoekjes dat ik aan de Mc breng de laatste tijd begint nogal uit de hand te lopen :cold_sweat:

3 likes

Ik heb vandaag na alle goede verhalen de vorige keer de vega McKroket geprobeerd en ik vond hem lekker!
Veel meer dan ik vooraf dacht, want ik houd meestal niet van kroketten en ook niet van fastfoodburgers (die plantaardige kipburger van burger kind vond ik niet zo’n succes). Maar ik was toch nieuwsgierig :sweat_smile:
Hij was wel duurder dan ik dacht, 3.25. Ik dacht dat hij vorige keer onder de 3 euro was?

2 likes

Ja iets duurder dan de gewone :weary:

Icm een quarterpounder menu is die 2,90 :joy:
Mijn vriend wilde die en toen konden we de vega mckroket toevoegen op het einde, los is die 3,60 ofzo.

1 like

Huh wat raar. Alsof het een side dish is.
Los is hij 3.25

Volgens mij verschilt die prijs wel eens per Mac, bij ons 3,60 en wij hebben echt drie keer onze bestelling opnieuw ingevoerd om te kijken of dit echt werkte, maar was echt zo :woman_shrugging:t3:

Vroeger was een McKroket gewoon een euroknaller :broken_heart:

8 likes