Vegetarisch eten

Ah eigen merk vind ik het lekkerst. Van DVS eigenlijk het minst. Van de krokante kip vind ik die van vivera het beste

1 like

Die van garden gourmet! Ze zijn wel al gemarineerd helaas maar echt smaken zo goed, lekkere structuur

1 like

Welke smaak van deze vind je het lekkerst? Ik had laatst de Mexicaanse en die waren inderdaad lekker, maar ik heb ze wel een beetje moeten bijkruiden want ik vond ze iets te weinig smaak hebben. Wel erg duur voor zo’n klein bakje, ik haal het alleen in de aanbieding

Mijn appies hebben alleen de Mexicaanse :frowning:

Ik zie in sommige appies wel bordjes van die anderen, maar ze zijn er nooit. Dus heb ze daarom ook nog niet geprobeerd

1 like

Ik heb de mediterraanse liggen, die lagen bij mij bij de plus van de week. Ben benieuwd! Vond die mexicaanse wel lekker

1 like

Ik had gisteren de vegan ribs van de AH op de barbecue maar dat was echt smerig! Heb maar de helft opgegeten.

Wel leuk om hier koploper in te zijn, hopelijk breidt het zich steeds verder uit.

14 likes

Ik ben wel benieuwd of er in andere landen inderdaad minder vegetarisch of plantaardig gegeten wordt, of dat ze dat wel evenveel doen maar dan zonder (gekochte) vleesvervanger.
Het aanbod is wel explosief gegroeid de laatste tijd, superfijn.

2 likes

Niet het meest authentiek maar ik heb vorige week dit recept gebruikt en dat was wel succesvol

3 likes

Ik gebruik meestal die van De Groene Meisjes, maar dan zonder de bieten, en ik bak ze soms ook in de pan zonder ze in de oven te doen.

Maar @zaatar heeft laatst een recept gedeeld en die wil ik de volgende keer gaan proberen!

3 likes

Die @zaatar ooit heeft gepost.

Foto:

Zie de link van @Dazed hierboven!

3 likes

Misschien waren de kikkererwten nog wat te nat en iets teveel gepulseerd? Ik weet niet of dat het is hoor maar toen ik ze maakte was de vulling niet zo vast/mousse. Ik heb het wel in kleinere batches gepulseerd en toen bijeen gedaan omdat mijn machientje te klein was voor de hele handel. En toen balletjes gerold en die een beetje platgedrukt. Misschien dat dat nog scheelt.

1 like

Falafel wordt veel lekkerder als je deze maakt van alleen geweekte kikkererwten. Die uit pot of blik zijn veel te zacht, als gekookte. Daardoor zit er teveel vocht in. Ook al zegt het recept om een blik te gebruiken, probeer het eens met droge, geweekte (met een theelepel baking soda) kikkererwten!

4 likes

Ik eet sinds ongeveer een maand nu vegetarisch en het valt mij alles mee! Ik heb uit dit topic al veel tips en recepten gehaald maar heeft iemand nog goede tips voor vegetarische bloggers?

3 likes

6601196

Deze is veranderd…heeft nu wat meer een hamburger/rook/vlees smaak…weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven maar ik vind het minder lekker…

240320210159_386929BAK-1_360x360_2

Vond deze ook niet lekker moet weer te veel op een echte hamburger lijken, vaak zijn ze dan ook wat zurig…

1 like

Vandaag de chili cheese lover gegeten van burger king met plant based burger ipv vleesburger. Was lekker en weer eens wat anders dan die eeuwige vega mcchicken

3 likes

Heeft iemand nog tips voor broodbeleg met eiwit? Ik kom niet echt verder dan ei of pindakaas. Zoiets als hüttenkäse vind ik niet zo lekker.

Gewoon een plak kaas? Of smeerbare brie of vegetarische filet americain?

2 likes