Maïskolven inderdaad, en spiezen met halloumi en groente (bv courgette en tomaat) ingesmeerd met citroen-peperolie
Kom ik weer aan met mij lidl groenteschijven en burgers
Ik vind portobello heel lekker van de barbecue. De vega worstjes van de Lidl doen het ook heel goed altijd hier.
AH vegaballetjes aan een stokje doen! Eventueel eerst door midden snijden maar is niet nodig
vega kipstuckjes marineren, dan aan een stokje als sate! Pindasaus erbij En worstjes vind ik ook altijd heel lekker van de bbq.
Ik had vorige week die juicy steak van de lidl(die op niks van een steak lijkt hoor) op de bbq en die was heel lekker. Nou is mijn vriend ook wel helemaal van het bbq-en en sleept hij allerlei soorten rookhout aan, moet het op manier x en temperatuur y eerst roken en dan grillen. Dat ging met deze heel goed!
Heerlijke tips allemaal veel dank!
Wederom groenten maar wel mega lekker: groene asperges! Samen met wat groene pesto, geroosterde pijnboompitten, balsamico dressing en burrata (eventueel nog tomaatjes en basilicum). Ook lekker met witte asperges. En aardappels poffen in folie, en daarna vullen met sour cream/guacamole/whatever. Echt mijn lievelings
Zoveel zin om te barbecuen nu
Ja en dan met feta erbij, zo lekker!
Welke vegakip vinden jullie het lekkerst? Had net curry gemaakt met vegakip van Picnic, maar die had echt een rare structuur. Beetje die structuur die kaas heeft als je je tosti net niet lang genoeg in het tosti ijzer hebt gedaan
Die van de vegetarische slager
Deze van de aldi uit de vriezer:
Het zijn wel echt kleine stukjes.
Omg ik voel dit gewoon onder m’n tanden Haha
Vivera kipstukjes! Worden ook mooi bruin als je ze een beetje hard bakt, en dan gewoon aan het einde door je gerecht doen. (En als je iets met een korstje wil de krokante kipschnitzel van Vivera, als je die na het bakken in reepjes snijdt werkt hij ook heel goed in sticky saus)
Thanks allemaal!
Van de amazing oriental uit de diepvries.
De AH stukjes als van kip vind ik de beste tot nu toe. Lekker sappig, laat zich goed marineren en bruin bakken.
Die van de vegetarische slager vind ik een vreemde draadjesvlees structuur hebben, maar ik vind dat je die ook wel fijn kan marineren en dan qua smaak wel overeen komt met kip.
Voor gerechten waar normaal kipdij/drumstick etc in gebruikt wordt van de vegetarische slager, laatst van de lidl gegeten en die zijn top door bijvoorbeeld rode curry ofzo!