Oeh lekker. Doe je dit met rauw gehakt dan? Omdat zij burgers verkruimeld.
Ja die rauwe burgers hebben ze hier niet meer, ik doe het met zo’n pak Naturli.
ik vond die kipfilet zoo vies: ik ben echt tegen verspilling, maar heb het gewoon weggegooid. Zo erg. De grillworst vind ik wel echt lekker (of vooral leuk bij m’n borrel) en dat gebraden gehakt ook wel lekker op een simpele bruine boterham.
@Penny_Lane misschien zongedroogde tomaatjes in je pastarecept? Het klinkt wel vet lekker btw!
Ik heb die hotdogs een keer gegeten en vond ze wel lekker op een broodje, alsof ik een broodje knakworst aan het eten was. Zo los niet vies maar ook niet bijzonder.
Ja ik heb de helft ook ongeveer weggegooid. Wou het nog een keer eten de volgende dag om toch nog eens te proberen, maar het was echt niet te doen
Ik vind de gebraden gehakt op een boterham echt vies lekker en best goed lijken
Domme vraag: waar liggen de vegan hot dogs van AH in de winkel? Ik zie ze hier vaker voorbij komen maar heb ze in de winkel nog niet kunnen vinden.
Bij het vegetarische broodbeleg! Heel verwarrend aangezien je ze bij de vleesvervangers zou verwachten
Ah, thanks! Ga ze eens opzoeken.
Van welk merk? ik wil er nog een keer lasagnette van maken, of “gewoon” een gehaktbal
Uh weet niet, je hebt verschillende merken!
Hahaha ja ik heb dat dus nooit in het echt gegeten. Maar soms eet ik soms zo’n supersimpele bruine boterham met verse korst en dat gehakt. Zo vies/lekker gewoon.
Zal er ooit een vega-cervelaat komen? Een ordinair warm, wit puntje met cervelaat erop is wel het enige wat ik nog mis.
Maar welke gebruik jij?
Even gekeken en dat merk heet Naturli! Is de enige vegan. Kan je kopen bij Ah gewoon.
Ah fijn! Ik zag ook een nieuwe van Boon? Maar nog niet in de winkel gezien…
Een aantal dagen geleden ging het hier over een falafelmaker. Ik heb er een 1 over voor wie die wil, op te halen in Rdam west/centrum
Ik heb ze te pakken! Ze liggen in de pan as we speak!
Ohhh ik wil m
Oh en over het vega-gehakt en wat ermee te doen (@Kauai @Eyimfihlo @Waves) ik heb die van Boon laatst gebruikt voor bobotie. Vond dat wel lekker gehakt! Het smaakt een beetje naar de vulling van een saucijzenbroodje vond ik