Ik vries eigenlijk alles in qua vleesvervanger en het is nog nooit fout gegaan. Dus ik zou het wel aandurven.
Ik vries alles in, ook beyond burgers/vers gehakt (al staat op verpakking dat je het niet mag doen) en gaat altijd goed, merk weinig verschil met gebruik.
Van beyond meat weet ik dat het officieel niet opnieuw ingevroren mag worden omdat het bevroren verscheept wordt en tijdens het verschepen ontdooit. Maar ben wel blij dat je dit vraagt en 2 mensen zeggen dat ze alles invriezen zonder problemen, want heb net dit probleem met moving mountains worstjes die vandaag over datum zijn En ik kan ze pas dinsdag eten ivm andere dingen die eerder gepland stonden/op moeten
Je kan hebben dat het soms iets meer water uitkomt met bakken, maar dat is ook het enige, in smaak veranderd er niks.
Ohh top! Want de houdbaarheid is ook zo dat ik alles anders in 2 weken op moet eten en zo vaak eet ik geen burgers! Bedankt allemaal!
Wat ik dan wel eens doe is alvast bakken en dan bewaren. Voor 1 of 2 dagen kan dat ook prima (tot nu toe )
haha ik heb ze al in de vriezer gemikt, maar ik onthoud het voor de volgende keer
Maar de vegetarische slager is ook allemaal ontdooid product staat erop. Ik zou beyond meat ook gewoon invriezen, zal heus niet zoveel kwaad kunnen.
Honger🙊
Vond de vegan mini frikandellen van de AH niet verkeerd maar net wat scherper en steviger dan een frikandel is ook maar net met welke echte frikandel je het vergelijkt denk ik. Wel veel beter dan die van Beckers.
De Valess sateschnitzels hadden een heerlijke buitenkant, knapperig en net alsof ik ze in boter had gebakken ofzo. De saus smaakte ook echt naar pindasaus maar veeeeeel te dun. Echt pijnlijk aan je handen met dat hete geknoei
Het vega broodbeleg van AH is deze week in de aanbieding. Welke vinden jullie lekker daarvan? Ik heb alleen de grillworst geproefd en die vind ik wel lekker.
Ik vind de vegan ham erg geslaagd op een tosti!
Gebraden gehakt vind ik lekker!
Filet Americain!
Grillworst lekker. Bacon ook wel oké, maar een beetje vreemde geur bij het bakken. Kipfilet en salami echt niet te eten. Ham smolt bij mij in de tosti en de substantie zag er echt walgelijk uit (roze warme drab) dus die durf ik niet meer te halen, terwijl de smaak volgens mij wel oke was
Hahahaha roze drab
Ik stond vandaag ook al te twijfelen, is de paté met cranberry ook wat? En de vegan hotdogs?
Ik vond de cranberry paté niet lekker, veeeel te zoet
Mixed grill, vega editie.
Ik heb van dat rauwe gehakt gehaald. Normaal maak ik er volgens simpel familierecept Molukse gehaktballetjes mee, maar ik wil wel eens wat anders proberen. Iemand een leuk idee?
Ja ik ook! Heb vaker gelezen dat het gesmolten was bij mensen maar bij mij was het eigenlijk prima.
En vind de grillworst ook lekker