Vegetarisch eten

Ja ik vind de leverworst dus ook naar de plakjes smaken en zelfs de filet americain eigenlijk. Een soort glazig iets ofzo en nasmaak.

1 like

Ik vind al die ah smeersels een beetje zurig smaken, niet zo lekker vind ik. Echt wel jammer, want was wel enthousiast over wat ze in het assortiment hebben, maar de smaak, nahh

1 like

Shit nu vind ik het jammer dat er geen Hema dichtbij mijn huis zit. Dan wordt het er een van de AH bij de erwtensoep :star_struck:

Ik vind die van de AH heel lekker! En ik eet ook vlees, dus ook ‘normale’ filet americain, maar koop inmiddels standaard de vega van de ah ipv de vleesversie

3 likes

Je kan die van dr Hema nu toch niet kopen geloof ik :’(

Daar had ik niet eens bij stilgestaan :frowning:

1 like

Wij aten vanavond de vegetarische groentesoep van Unox, aanrader! Echt smaakvol en lekker zachte balletjes erin. Bij Jumbo is het nu als het goed is 3 voor €6 :sparkles:

Edit; dezeafbeelding

4 likes

Ik vind het zo jammer dat in alle Unox soepen die speciaal vegetarisch gemaakt zijn vol zitten met bleekselderij

Weet iemand of deze salami van ekoplaza lekker is?

2 likes

Ik vind wheaty altijd wel een lekker merk, al heb ik de salami niet geprobeerd. Eigenlijk heb je niks aan me haha

Mocht je twijfelen over deze, de “Rustica” van Veggie Deli is in ieder geval lekker!

De filet americain van DVS vond ik zoveel op de vleesvariant lijken dat ik het niet wegkreeg :flushed:

1 like

Oeh ik ben benieuwd, ook naar de chorizo!

Heeft iemand de chorizo van garden gourmet wel eens geprobeerd? Nu in de aanbieding bij AH zag ik.

1 like

Die worst toch? Vond die echt niet lekker en ik lust bijna alles. Kan ook niet omschrijven wat ik nou niet lekker vond, maar ik denk gewoon het hele geheel. Smaak, structuur, het was gewoon niet top.

1 like

Ja! Hmm jammer, had net een recept met chorizo uitgezocht voor vanavond

1 like

Ooo bedankt voor de tip! Dan ga ik die misschien maar eens meenemen!

Ik heb wel eens gehad dat ik vissticks niet wegkreeg omdat het zo echt smaakte :joy: ja heel dubbel want het is juist lekker als het realistisch smaakt maar het voelt alsof je de echte versie eet

1 like

Ik en mijn vlees etende vriend vinden die chorizo juist heel lekker Hahaha. Maar niet echt vergelijkbaar met vlees chorizo. Ze zijn zachter en minder pittig

1 like

Heb ze toch gehaald om te proberen, ben benieuwd :smiley:

2 likes

Vind het er heel erg aan liggen wat je ermee doet, zo als worst gebakken vind ik het niks. Maar in plakjes en dan even aanbakken en meestoven in een tomatensaus vind ik het wel heel erg lekker!

1 like

Dat is één van mijn favorieten, haha, zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.

1 like

Ik vond hem lekker! :smiley: Had hem nu gewoon gebakken maar door tomatensaus lijkt me ook lekker.

4 likes