Vegetarisch eten

Haha oeps, dacht al dat ik dat idd op jou reageerde toen, sorry! Maar ik vries het idd in na moment van aankoop. Echt zonde als je nu iets niet vertrouwt als het nog 3 dagen goed zou zijn. Als je nu een foto maakt en stuurt naar betreffende merk zullen ze je wel tegemoet komen trouwens, denk ik! Maar vanuit een duurzaam oogpunt wil je het natuurlijk sowieso niet weggooien. Misschien toch ook afgaan op geur?

2 likes

Alleen bij de Jumbo heb ik dat gehad…

1 like

Ja heb dat ook wel eens, maar eet het gewoon op als het voor de datum is. Nog nooit ziek geweest maarja haha als ik hier lees van iemand die wel ziek is geweest? We moeten meer mensen hebben met bolle vega verpakkingen + ervaring! Haha.

1 like

Ik heb nog nooit een bolle verpakking gehad maar aangezien ik niet iedere dag vleesvervangers eet en niet echt aan maaltijdplanning doe vries ik het sowieso standaard in als ik het niet meteen ga opeten.

1 like

Ik heb het denk ik 1x per jaar en eet vrijwel elke dag vleesvervangers. Ik eet het dan gewoon op, na eraan te ruiken.

1 like

Ja.
Wel vaak met producten die ook over datum zijn haha. Maar ook laatst met burgers die precies op de dag waren.

Nou eet ik geen vlees of vis dus kan 't daar niet mee vergelijken. Maar 't overkomt me dus ook weleens.

1 like

Kan ook goed komen door temperatuurwisselingen. Als ze in de winkel op 5 graden zijn bewaard en jouw koelkast is warmer of je moet ze een tijdje meenemen in een auto met de kachel lekker warm kunnen ze gaan bollen.

1 like

Ik heb het ook heel soms en altijd gewoon opgegeten en nooit ziek van geworden, volgens mij waren ze dan nooit overdatum.

1 like

Ik heb dat ook vaak ja, terwijl ze dan wel gewoon nog goed zijn volgens de datum. Tot nu toe altijd opgegeten als ze nog niet over datum waren en nooit wat van gekregen

1 like

Poiesz heeft nu ook hun eigen lijn met vleesvervangers! Is wel vergelijkbaar met wat andere supermarkten hebben liggen maar alsnog fijn

2 likes

Helaas kan ik ze nog niet op de site zien :pensive:

Viel mij ook op idd, dit is de folder van volgende week dus hopelijk staat het er morgen op

1 like

Jaaa die zag ik vorige week al liggen. Heb de shoarma en kip meegenomen. Die shoarma ziet er wel heel lekker uit. Ook wel anders dan van andere merken.

1 like

Ja dit zijn niet echt van die rechte repen, ben heel benieuwd hoe het smaakt!

Even een poll omdat ik benieuwd ben:

Wat is de lekkerste vega rookworst?
  • Hema Ookworst
  • Unox
  • AH
  • Vegetarische slager
  • Garden Gourmet
  • Valess

0 stemmers

1 like

Die van AH, maar dan niet die uit de koeling, maar die uit het gewone schap waar allemaal soorten rookworst liggen!

Deze:

4 likes

Ik vind deze het lekkerst!

Die van de hema ook maar vind deze beter

1 like

Die van de appie is top

2 likes

Ik vind alle vegetarische vleeswaren van de AH sinds het vernieuwd is allemaal dezelfde smaak hebben.

1 like

Ik vind dit van alle “plakjes” (kipfilet, ham, salami achtige dingen) dingen. Echt zonde :frowning:

@ParisDarling die van de ah inderdaad!

2 likes