Ik hou van paddestoelenlasagne. Ben sowieso al niet echt een gehakt fan
Ik maak super simpele lasagnes maar meestal courgette paprika ui en passata en thats it
Ik gebruik altijd gewoon dat hele goedkope ākruimgehaktā, mis het vlees juist helemaal niet in lasagne maar goed, hier heb je weinig aan, haha.
Het is ook niet vegetarisch, er zit varken in.
Excuus ik bedoelde die losse verpakking saus, niet het werelsgerecht idd
Voor wie een Coop in de buurt heeft: alles van Vivera is nu ā¬1
Ik doe wortels en champignons in de keukenmachine en gebruik dat als de gehaktstructuur zeg maar. Dat eerst bakken, dan nog andere groenten erin zoals paprika en courgette, en ook vooral niet te zuinig doen met beschamel en kaas haha. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niks vind lijken op echt gehakt maar dat ik dit als vervanging ook heel lekker vind.
We klagen wel eens over de benaming van vega(n) producten in Nederland maar volgens mij heeft Belgiƫ het zwaarder:
Vegetarische sneetjes klinkt echt een beetje vies
@Karl_Lagerfeld en de rest wat vinden jullie kanslozer klinken?
- vegetarische sneetjes
- melkschijfjes
0 stemmers
IEHL hahahaha
Er bestond ook zoān kant en klare tosti en daar stond āhet heetste sneetjeā op
Deze!
Ah is dit lekker?
hm nee ik vind ze niet denderend eigenlijk. Die groene uit duitsland (van die verpakking met zoān molen erop) is veel lekkerder. De textuur van deze is wel okay, maar niet zout genoeg om salami te zijn. Misschien is dat waarom dit āvegetarische sneetjesā heet, zodat je ook geen salami verwacht (maar dan had het niet zo op salami moeten lijken!!)
Sneetjes heeft tenminste nog een soort seksuele lading
Ik heb trouwens vanavond voor het eerst de vivera spekjes gebruikt in pasta carbonara ipv die van vegetarische slager. Echt super lekker
Niet nieuw volgens mij, ik heb 't bij de Spar gekocht. Echt bijna dezelfde smaak als tonijnsalade, heel lekker!
Ik ben opzoek naar tips over vega gehakt.
Ik maak graag bijvoorbeeld een goede bolognesesaus en dan laat ik de deze gerust 2 a 3 uur pruttelen voor een mooie diepe smaak.
Kan dit ook met vega gehakt of is dat niet goed voor de smaak / structuur? En welke varianten raden jullie aan voor dit soort sauzen? De ārauweā of de gerulde en nog aanraders qua merken?
Die rulstukjes hebben wel de neiging veel vocht op te nemen, dus misschien dat het wat zompig wordt? Met ārauwā vega gehakt heb ik niet zoveel ervaring.
Gedroogd soya gehakt (soy chunks) kan gerust uren pruttelen zonder papperig te worden zoals rul of vers vega gehakt dat wordt. Neemt de smaak van je saus ook goed op
Thnx, waar kan ik dit vinden?