Vegetarisch eten

Ze waren bij mij zelfs een paar maanden vast in het assortiment :sob: mis ze zo

1 like

Garden gourmet is 2e gratis deze week bij de AH! Heeft iemand aanraders toevallig? Is de vega smeerworst lekker? Ik vind die van dvs heel lekker, maar zo duuur.

Volgende week toch pas?

Ik was toen ik net vega ging proberen helemaal spinazie kaas rondo fan

Wilde kijken wat er nog meer allemaal was, maar de app ligt er weer eens uit

Oh ja sorry volgende week! Ik ga die spinazie kaas rondo eens proberen. :slight_smile:

Weet niet of ik hem nu nog net zo lekker vind, maar hee spinazie en kaas altijd lekker

Echt zin in die saucijzenbroodjes van de lidl ook. Altijd meer team saucijzenbroodje geweest dan worstenbroodje, en dat als Brabander… Al vind ik de vegan worstenbroodjes van kei lekker echt de hemel

1 like

De Toscaanse carré! En inderdaad die spinazie-kaas rondo.

1 like

De smeerworst zelf heb ik nog nooit gehad. Ben wel groot fan van deze:

2 likes

@Printemps @pastelzwart ik ga ze allebei eens proberen! Dankjewel!

Ik nam deze dus ook altijd, de structuur was altijd normaal maar ineens waren ze zo droog dat alles uit elkaar valt. Heb jij dat ook?

Je hebt helemaal gelijk en ik blijf het kopen omdat ik hoop dat hij weer zo goed als vanouds wordt. Echt raar ineens? Dus weet niet zeker of het dan nog een echte aanrader is.

Ja ik vind de smeerworst heel lekker! Neem altijd die met tuinkruiden

1 like

Toscaanse carré kan ik inderdaad aanraden! Heb soms echt een craving naar die dingen, maar best duur normaal gesproken.

1 like

De smeerworst met tuinkruiden is super lekker en ook de vega balletjes!

1 like

Hahaha ja dat heb ik ook een tijdje gedaan, dacht eerst dat ik gewoon een verkeerde verpakking had maar helaas. Wel zonde want ik vind die en de boterhamworst echt heel lekker

1 like

Wat zijn jullie favo recepten voor lasagne? Is toch een van de weinige dingen waarbij ik het vlees mis. Vind opties met linzen nooit zo’n succes helaas :frowning:

Lasagnette napoletana van Knorr met vers vega gehakt :see_no_evil: oké dit is geen recept

Deze is even wat werk, maar echt zo lekker!

Ik mis juist nooit vlees in lasagne, omdat er zoveel andere ingredienten inzitten en omdat er zoveel smaak in zit?
1 like

Vandaag nog gemaakt! Erg lekker.

1 like

Deze toevallig vandaag gemaakt, niet bijzonder, wel lekker. En snel klaar

Toscaanse carré!

2 likes