Ook geen Turkse of Marokkaanse winkel in de buurt? Daar vind je ze ook vaak. Ik moet zeggen dat ik het zelf niet te vreten vind.
Ingelegde citroen wordt nu ook bij de AH verkocht! Van souq
Ik ga aankomende week eens kijken in de plaats waar ik werk, volgens mij is daar wel een Turks winkeltje! Dankjewel!
Wij gaan ipv Chinees eten afhalen nu Grieks halen! Stuk meer vega proof vooral de voorgerechten. Mijn vriend wil toch alleen maar brood met kruidenboter en tzaziki eten en alles beter dan alleen witte rijst met sate saus
Ja, van mn schoonmoeder! En van mn moeder eet je tonijn?
Wtf ik ben al 18 jaar vegetariër en eet de laatste 2 80% plantaardig. Ik ben langer vega da mn 2 schoonzusjes en tóch vragen ze alleen aan mij of ik vis eet?! Kan er echt boos om worden (terwijl ik normaal de moeilijkste niet ben), willen ze het niet onthouden?
Neem naar mn ouders een eigen vegan borrelplankje mee en bij mij schoonmoeder thuis (we zijn dan met 3) eet ik sowieso nooit mee en met kerst zelf vegan gourmetten met zn tweetjes
Ja nou ja het is wel kerst misschien moet je gewoon niet zo moeilijk doen je kunt toch voor een keertje wel mee eten. Zo ongezellig als iedereen iets anders wil.
Ik heb vandaag de vega filet american op van AH huismerk, ik vond hem echt heel erg lekker!
Mân vriend is vegetariĂ«r, daarom eet ik ook bekant nooit vlees. En mân ouders hebben nu een vegetarisch kerstmenu voor ons vieren, jeej
Afgelopen weekend hebben we kerst gevierd zodat we het kunnen spreiden en dit recept werd gemaakt en het was zĂł ontzettend lekker!
Dit staat in de Lidl folder die vanaf maandag geldig is
Is dit nieuw? Er staat helaas op=op bij dus ik vrees niet blijvend maar ik sta maandag voor de deur hoor
Oooo zo jammer dat die hier niet dichtbij zit ik ben echt heel benieuwd hoe alles smaakt
âJa klopt, maar heb er nu geen zin inâ
Als zij elk jaar zo respectloos doet tegen jou, dan zou ik dat mooi terug doen
Vegan pizzzaaaaaaaaaa
Oooo saucijzenbroodje ook weer een stuk goedkoper dan die van dvs
Oh shiiiit, als die vegan pizzaâs er nog zijn ga ik echt inslaan. De beste vegan diepvries pizza around!
ik mis de vegan pizzaâs in de groene verpakking zo ;-;
De actie gaat 14 januari in.
Oh die heb ik gemist denk ik :0