Vegetarisch eten

Ook geen Turkse of Marokkaanse winkel in de buurt? Daar vind je ze ook vaak. Ik moet zeggen dat ik het zelf niet te vreten vind.

1 like

Ingelegde citroen wordt nu ook bij de AH verkocht! Van souq

2 likes

Ik ga aankomende week eens kijken in de plaats waar ik werk, volgens mij is daar wel een Turks winkeltje! Dankjewel!

1 like

Wij gaan ipv Chinees eten afhalen nu Grieks halen! Stuk meer vega proof vooral de voorgerechten. Mijn vriend wil toch alleen maar brood met kruidenboter en tzaziki eten en alles beter dan alleen witte rijst met sate saus :joy:

7 likes

Ja, van mn schoonmoeder! En van mn moeder eet je tonijn?

Wtf ik ben al 18 jaar vegetariër en eet de laatste 2 80% plantaardig. Ik ben langer vega da mn 2 schoonzusjes en tóch vragen ze alleen aan mij of ik vis eet?! Kan er echt boos om worden (terwijl ik normaal de moeilijkste niet ben), willen ze het niet onthouden?

Neem naar mn ouders een eigen vegan borrelplankje mee en bij mij schoonmoeder thuis (we zijn dan met 3) eet ik sowieso nooit mee :sweat_smile: en met kerst zelf vegan gourmetten met zn tweetjes :joy:

2 likes

Ja nou ja het is wel kerst misschien moet je gewoon niet zo moeilijk doen je kunt toch voor een keertje wel mee eten. Zo ongezellig als iedereen iets anders wil.
:cry:

2 likes

Ik heb vandaag de vega filet american op van AH huismerk, ik vond hem echt heel erg lekker!

1 like

M’n vriend is vegetariĂ«r, daarom eet ik ook bekant nooit vlees. En m’n ouders hebben nu een vegetarisch kerstmenu voor ons vieren, jeej

6 likes

Afgelopen weekend hebben we kerst gevierd zodat we het kunnen spreiden en dit recept werd gemaakt en het was zĂł ontzettend lekker!

2 likes

Dit staat in de Lidl folder die vanaf maandag geldig is
Is dit nieuw? Er staat helaas op=op bij dus ik vrees niet blijvend maar ik sta maandag voor de deur hoor :star_struck:

4 likes

Oooo zo jammer dat die hier niet dichtbij zit :sob: ik ben echt heel benieuwd hoe alles smaakt

“Ja klopt, maar heb er nu geen zin in”
Als zij elk jaar zo respectloos doet tegen jou, dan zou ik dat mooi terug doen

1 like

Die steaks zien er eigenlijk meer uit als schnitzel😅

6 likes

Vegan pizzzaaaaaaaaaa

1 like

Oooo saucijzenbroodje :heart_eyes: ook weer een stuk goedkoper dan die van dvs

4 likes

Oh shiiiit, als die vegan pizza’s er nog zijn ga ik echt inslaan. De beste vegan diepvries pizza around!

@Tim.Schoenmakers enquetes zijn hier niet toegestaan. Je bericht is verwijderd.

ik mis de vegan pizza’s in de groene verpakking zo ;-;

De actie gaat 14 januari in.

1 like

Oh die heb ik gemist denk ik :0