Ik had van mn opa en oma vega dingen gekregen van die postcodeloterij actie. Kreeg een vega stoofpotje, vega pate en vega knakworsten (wat een keuzes, ik hou niet eens van pate iel maar goed wel lief)
Dus ik gisteren soep eten met een bolletje met vega knaks, nou gatver wat vies. Super glibberig en compact, vond het echt niet lekker
Ik weet niet of je ze nog een kans wil geven na deze ervaring, maar ik warm die vega knaks altijd in een grillpan. Maakt ze net iets droger en zorgt daardoor voor wat meer knak van het āvelletjeā
Verkoopt Amazing Oriental gerookte tofu?
Volgens mij niet, heb het nooit gezien in elk geval. Maar de jumbo heeft het wel
Amazing oriental volgensmij niet. Inderdaad Jumbo van eigen merk en Ekoplaza ook, van het merk taifun! Heel lekker.
Heb net mn eerste Ottolenghi recept gemaakt, zooooo lekker hebben wij gegeten!!
https://favorflav.com/nl/recipes/vega/gesmoorde-prei-met-eieren-en-zaatar/
Zo, hebben jullie de eerste āja ik weet dat je vegetarisch eet, maar je eet toch wel zalm?ā voor het kerstdiner al binnen? Ik vanochtend
(twijfelde even of ik erbij moest zetten dat ik ook geen kip eet, die komt ook nog wel eens voorbijā¦)
Ik ga met het gezin(ouders, broer en aanhang) vegetarisch eten, mijn voorstel maar iedereen was enthousiast.
Ik ben de enige vegetariƫr in de familie
Wat top! Dat krijg ik er bij mijn beide families niet doorheen, helaas. Stel je voor dat je 1 diner zonder vlees moet etenā¦
Ik heb 10 jaar geleden discussies moeten voeren met mijn broer zodat ik alleen vegetarisch mocht eten. Dus ben heel trots
Leuk is dat hĆ©! Wij hebben 2 jaar op rij een vegan kerstdiner gemaakt voor iedereen. Dit jaar komt mān broer met zān vriendin bij mij, maar zij koken sowieso al vegan
Wow dit vind ik echt leuk! Krijg ik er bij eigen en schoonfam echt nooit door vrees ik
Echt de droom
Ahh wat leuk dat iedereen zo open minded is! De enige die daarin mee zou gaan is mijn moeder denk ik, de rest zou nooit een maaltijd zonder vlees eten
Als jij degene bent die kookt zou ik van tevoren gewoon niet zeggen wat jullie gaan eten
Dit gerecht zie ik wel vaker voorbijkomen, denk dat ik hem toch eens een keer ga maken. Alleen die vloeibare dooiers, die mogen langer van mij, hou ik echt niet van haha. Ziet er lekker uit!
Ik heb de helft met eitjes gedaan die ik van tevoren geklutst had voor mijn man, want hij houdt daar ook niet van en dat was ook heel lekker!
OkƩ ik enthousiast om dit morgen te maken, zie ik ingelegde citroen staan qua ingrediƫnt. Naar mijn weten is hier geen Toko in de buurt, dus uitgezocht hoe ik dat zelf kon doen. Moeten die citroenen een maand in de weckpot blijven. OkƩ duurt nog even dus hahah. Nou ja, wel iets om naar uit te kijken.
Ik had die ook niet en heb ik gewoon weggelaten! Alsnog ergggg lekker