Vegetarisch eten

Die heb ik nog niet gevonden. Die van Maggi vind ik ook lekker voor soep uit een zak. Die is wel zonder worst.

Ik vond hem oke, maar idd veel tomaat. Zou hem zelf niet snel weer kopen, ik vind de kaasvarianten lekkerder.
En die met champignons, maar die kan ik nergens meer vinden.

1 like

Nee ik geloof bij hoogvliet ofzo, maar niet te vinden in deze regio😅

Eerder hadden ze hem bij de makro, maar daar ook al heel lang niet meer gezien.

Ew nee, die was heel flauw. De worst was heel slap en smakeloos en er zaten hele vage stukjes in.
Ik ga m nooit meer halen in elk geval

Nee ik vond die erwtensoep ook niks, maar die groentensoep was nog erger. Die vond ik gewoon echt vies om een of andere reden

Volgens mij was dit voorheen altijd &Samhoud, maar niet meer te koop bij winkels bij mij in de buurt helaas

Oeeehh nog een frikandel om te proeven!! Hoop wel dat ie in een supermarkt komt die overal zit, ik zag samhoud volgens mij wel bij jumbo?

Klopt &Samhoud werd ook bij mijn jumbo en plus verkocht. Deze Vedgy frikandellen ook tijdelijk bij de plus (vermoed dat ze hetzelfde zijn als van &Samhoud), maar nu niet meer…

Maar die frikandel van hun was eerst niet zo champignon gecentreerd volgens mij :sweat_smile: de oude versie was iig heel lekker

1 like

De ingrediënten op beide verpakkingen lijken hetzelfde, ook beide 14% champignon. Er is hoop :see_no_evil:

Hoezo denken ze dat wij frikandellen bestaande uit groenten willen :unamused:

1 like

Bij mij werd die ham vloeibaar in de tosti :face_vomiting:

Ik vind vegetarische producten op basis van groenten (behalve champignon en tomaat) juist lekker, zou dat wel eens wat meer willen zien ipv die burgers die zo echt mogelijk moeten lijken, met die vieze vettige en soms op bloed moeten lijkende laag😅

2 likes

OH haha smaken verschillen. Als ik groente wil eet ik dat wel los :stuck_out_tongue:

Ja ik ook hoor. Ik heb echt een afkeer van vleesproducten dus vind het juist super irritant dat alles steeds echter lijkt. Doe mij maar een lekkere(!) groenteburger.

1 like

Omdat vlees passé is.

Ja weet ik daarom eet ik het ook niet :stuck_out_tongue: maar ik zoek nog een een goede vervanger voor frikandellen die echt naar oldskool frikandellen smaken want ik mis die krengen

1 like

Ja ik ook, is echt nog geeneen die echt naar frikandel smaakt. Is toch raar dat een braadworst het meeste in de buurt komt

1 like

Ik vond die zogenaamd biefstukdinges die eerst nogal gehyped werd (niet van de vega slager) erg naar frikandel smaken.

1 like