Vegetarisch eten

Als ze nou een vega big tasty zouden maken ipv weer een extra vlees variant

6 likes

Ik heb vandaag de vega chicken teriyaki van de Subway geprobeerd, echt heel erg lekker en niet te onderscheiden van echt vlees! Vond ik maar zelfs ook mijn vriend (vleeseter). Hij vond het zelfs lekkerder dan zijn eigen broodje met beef haha.

4 likes

Deze zijn stuk voor stuk echt heel erg lekker:

18 likes

Waar heb je die gevonden? Ik heb hem nog nergens gespot helaas :frowning:

Oh wat stom! Ik heb ze bij de Albert heijn gekocht

1 like

Denken jullie dat je die ookworst van de hema ook in kan vriezen? Ik krijg hem anders ook wel op maar zou eigenlijk liever de helft invriezen. Staat niks over op de verpakking namelijk, maar er staat ook niet dat het niet geschikt is om in te vriezen :crazy_face:

lol ik heb m al ingevroren, had niet gezien dat dat schijnbaar niet kan haha. Eerst klaargemaakt en toen ingevroren. Was niet hetzelfde toen hij eruit kwam (verwachtte ik ook niet) maar qua smaak hetzelfde. Ik heb de andere helft gewoon gebruikt voor snert waar de textuur toch niet zo van belang is

Denk dat het wel kan maar wilde het toch navragen voor de zekerheid haha. Denk dat ik hetzelfde ga doen, heb echt zooo’n zin in snert :heart_eyes:

1 like

Oh ik heb dat gewoon gedaan en was prima!

volgende week in de bonus! Ik heb mijn man al opgedragen flink in te slaan.

1 like

Hoe smaakt deze? Niet zuur /teveel tomaat? Een beetje zoals pizza?

Ik vond deze heel erg vies zelfs! Heel zuur vooral.

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing!

1 like

Heb deze gister bij de Jumbo meegenomen (lagen in de THT bak dus maar een euro). Kip is één van de weinige dingen die ik nog wel gewoon eet dus ben heel benieuwd of het wat is.

Ik vond dit echt walgelijk haha

3 likes

Fijn haha weet ik wat ik niet moet kopen🙈

Die nieuwe vegan ham van de AH doet t goed in een tosti vind ik :raised_hands:

Ik vind de vega erwtensoep van Unox echt een aanrader. Heel lekker om met het koude weer toch een kant en klare erwtensoep te kunnen eten

2 likes

Ah goeie tip, ga ik binnenkort een keer proberen

Dank voor deze tip, inderdaad zó lekker! De portie vond ik wel klein bij openen, en wij hadden letterlijk 1 bitterbal haha. Maar zo deze week in de bonus echt heel goed om in te slaan en zo fijn om als vegetariër ook dit soort dingen op tafel te kunnen zetten. Dus dank nogmaals, want anders had ik dit product nooit zelf gevonden!

1 like