Haha ik heb het wel gegeten als echt een burger, met brood, augurk, ui en ketchup (en op 1 ook cheddar) en dat vond ik prima!
Subway ben ik ook echt benieuwd naar
Haha ik heb het wel gegeten als echt een burger, met brood, augurk, ui en ketchup (en op 1 ook cheddar) en dat vond ik prima!
Subway ben ik ook echt benieuwd naar
Ik ook precies zo, maar alsnog bleh.
Voor alle liefhebbers: de veggie Mckroket is er alleen vandaag nog!!
NEEEEEEEEE kut
Wij eten deze vanavond. Mân vriend heeft ze gisteren nog gekocht. Weet je wanneer ze eruit gaan?
Ik wilde er gisteren nog een halen maar hij was uitverkocht
Ja hier zaterdag ook al
Als krokethater zou ik gewoon de barricade opgaan om mijn mede FFâers eeuwig te kunnen voorzien van hun favoriete snack. Ik vind het zo knudde dat steeds het ene niet-vlees het veld moet ruimen voor iets anders plantaardigs, daar is weinig aardigs aan.
Uitverkocht nog wel, en dan vindt McDo het een goed idee om dit uit het assortiment te halen
omg hier ook al, wat is dit #vegmckroketarmoede
Neee ik wist dit niet . Kleine troost dat ik hem twee weken geleden voor het eerst heb geprobeerd dus achteraf gezien net op tijd. Kunnen we geen petitie starten?#bringbackveggiemckroket
Ben wel benieuwd of ze dan vanaf morgen weer een ander nieuw veggie product hebben!
Ik hoop gewoon dat ze deze in het vaste assortiment opnemen, vind hem veel lekkerder dan de echte McKroket.
Dat vermelde ze er niet bij⊠maar vorige week opeens in ons filiaal ook weer gevonden, ik hoop stiekem dat dit gewoon een fout in het systeem isđ
Kut waarom zie ik dit nu pasâ:sob:
Hoop het ook aangezien zee hiervoor die nuggets hadden! Maar zie het ook wel gebeuren dat die nooit meer terugkomt ookalbwas die heel populair
Ik zit net in de app te kijken en zie cheese snacks staan! Denk dat dat ook het enige nieuwe op het menu is.
Ik ging zaterdag langs de Mac en toen kon ik geen veggie mckroket meer proberen :â( toen nam ik de veggie crispy chicken honey mustard (?) en die was gelukkig heel lekker! Maar inderdaad zoals hier al gezegd heel jammer dat steeds de vega of vegan optie ruimte moet maken voor een ander, ipv meerdere aanbieden
Noooo ik heb er nog geen kunnen krijgen
Ja hij is echt snel weg
Nu zijn de single en en double big tasty er weerâŠ