Vegetarisch eten

Nee wel echt heel anders vind ik deze, lijkt meer op die van Smaeck. Weet niet of je die kent.

Structuur en smaak zijn niet te vergelijken met DVS, vind ze allebei lekker wel!

1 like

Zit hier wellicht iets voor je tussen? Vind dat hij altijd hele goede recepten heeft:

5 likes

Ik doe normaal dat soort gepaneerde dingen altijd in de oven, omdat ze anders helemaal aanbranden dan wel uit elkaar vallen, maar ik had nu geen geduld dus ik heb ze in de pan gebakken met wat olijfolie.
Ging echt prima! Je moet ze wel echt aan vier kanten bakken.

Ik had ze met ketchup.
Het zijn eigenlijk gewoon een soort vega kipnuggets maar ik vond ze toch erg lekker. Ik denk omdat ze een stuk dikker zijn dan alle andere nuggets.

1 like

Eet nu voor het eerst de AH kaaschnitzel en omg zo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

Dacht even dat dit tim hofman was, raakte al helemaal geirritteerd dat hij zich nu ook al met vegetarische eten moet bemoeien

3 likes

Hahahaha ik zie t al voor me

edit: oke kon het niet laten

35 likes

HAHAHA

1 like

Sorry heb je iets aangepast?

7 likes

Zojuist de Valess crispy sticks gegeten: heerlijk!
Wel met Go-Tan Chilisaus maar evengoed zijn ze echt superlekker.

1 like

Zijn de spinazie falafel balletjes van Garden Gourmet uit het assortiment? Kon ze niet meer vinden bij de AH, het kaartje was ook niet meer aanwezig.

Alleen de titel :kissing_heart:

Woww hoop dat dit lekker is :heart_eyes:

13 likes

Ahh de bofkipburger van DVS is zó lekker! Lekkerder zelfs dan echte kipburger vind ik

6 likes

En en en??!! Moet ik een broodje Ookworst en unoxsaus halen voor mijn vrijdagmiddag lunch?

2 likes

JA! Ik vond ‘m iig heel lekker :thumbsup:

1 like

lig watertandend in bed. Nu al zin in.

Ja die crispy sticks zijn echt top!

De Valess “asian style” stukjes vond ik verschrikkelijk. Zit geen smaak aan, zat alleen een stukje wortel doorheen. Ik zag ook een ad op insta daarvoor: “lekker met rijst” joh wat een inspirerende tip, past inderdaad goed bij de uiterst inspirerende smaakbeleving van de asian style stukjes.

Haha deze kreeg ik gratis bij onze boodschappen en mijn vriend vond het op brood lijken. Was niet echt lekker.

Goed dat je het zegt :smiley: :+1: want ik had ze al op m’n lijstje gezet. De Italiaanse heb ik ook maar geskipt dan. Bedankt.

Oh bah nee, een van de weinige dingen die ik echt smerig vond zowel qua structuur als smaak, brrr

Héél benieuwd naar die van Subway omg

1 like