Vegetarisch eten

Thanks voor deze tip!! Net op en was echt heeeerlijk!

1 like

Haha leuk! :slight_smile: je hebt nu ook een enorme voordeelverpakking ervan met iets van 22 balletjes :heart_eyes:

Hier was het schap van de nieuwe vega vleeswaren praktisch leeg helaas. Wel deze meegenomen en die vind ik wel echt lekker:
image

5 likes

Ik heb mijn man nog terug gestuurd voor meer want zondag is de winkel dicht :joy: die gaat zich maandag rot zoeken naar de voordeelverpakking.

1 like

Zijn de vleesvervangers van Lidl lekker? Bijvoorbeeld de kipstukjes?

Ja! Ik vind zelf de hamburger en de groenteschijf echt heel lekker! Kipstukjes gebruik ik nooit, ook niet van een ander merk, vind dat weinig toevoegen.

1 like

Ik eet al vega dus ik heb zoiets ook nooit gebruikt, maar mn vriend wil nu meer vega eten en kipstukjes leken mij wel een makkelijke vervanger die misschien meer op echt vlees lijkt dan een hamburger bijvoorbeeld.

1 like

Ja die kip stukjes zijn lekker! Ik heb mijn vriend er de eerste keer mee gefopt, hij had niet door dat het geen echte kip was (in een wokgerecht). Gehakt is ook chill in pasta zoals spaghetti of lasagne.

1 like

Ik vind die kipstukjes van de Lidl lekkerder dan echte kip, en ook lekker dan de stukjes van Vivera of appie (maar je moet ze wel goed kruiden)! Vega balletjes van de Lidl zijn ook echt een aanrader. Kip schnitzel ook (al smaakt die niet perse naar kip) en de kaaschnitzel is echt mijn fave van het assortiment (wel maar weinig eiwit).

3 likes

Misschien is voor iemand die moet wennen een kaasschnitzel wel een goed idee, dat wijkt in je hoofd niet zo af van de smaak die het “zou moeten hebben” ofzo :see_no_evil:

Ik vind ze wel oke maar zeker geen kip, structuur en smaak is heel anders. Mijn vriend eet dan liever iets dat niet op het echte moet lijken omdat hij het 9 van de 10 x vindt tegenvallen.

Die kipstukjes bak ik altijd eerst goed op en daarna echt in een goede saus en dan krijgt het een 6je😂

1 like

Ik heb de ah boneless wings gehaald. Iemand ze al gemaakt? Hoe krijg je ze het lekkerst en welk sausje/dip doen jullie erbij?

Bedankt! Ik ga ze gewoon een keer proberen en goed kruiden inderdaad :blush:

Ja! Ze hebben niet heel veel smaak, misschien meer als je ze in de pan met boter bakt. Ik deed ze in de airfryer en dipte ze in curry

1 like

Ja zo lekker!! Ik heb ze in de airfryer/oven gedaan en dan op een wrap met groente en chilisaus. Echt top

2 likes

vegan kip schnitzel vinden we erg lekker van de Lidl.

1 like

Is deze vergelijkbaar met die van DVS? Ik vind die echt top.

Ik had ze met srirachamayo! Heel lekker

1 like

Deze is hetzelfde als smaeck en goedkoper. Echt top, zo lekker

De shoarma :heart_eyes:

1 like