Ik heb deze net op en vond ze juist veel te zompig. Ook de smaak vond ik erg niksig. Voor mij geen succes dus.
Ja haha ik kwam net berichten dat ze uit de oven helemaal niet droog zijn ook, maar dat ik ze veel te zacht vind en de geur/smaak ook niet zo lekker? Nou ja vega(n) is vega(n) en het was gratis dus als het niet afgrijselijk is accepteer ik het. Ik wil gewoon de Vegafit balletjes terug
Is iemand al bij de nieuwe vegetarisch supermarkt in 010 geweest?
Ja, ik! Die aan Goudsesingel bedoel je toch? Had wat foto’s en filmpjes gemaakt op insta. Echt leuke producten, veel diepvries ook.
Wil binnenkort wat halen en uitproberen.
Ja! Oeh klinkt heel goed. Ik volg je volgens mij op insta, even zoeken. Maar je had nog niks geprobeerd dus?
Nee, ik vergeet er telkens heen te gaan en probeer nu natuurlijk zo min mogelijk winkels te bezoeken. Zal even kijken of ik wat foto’s heb, want had alleen filmpjes geplaatst.
Oh super! Dankjewel. Ziet er wel fantastisch uit moet er maar eens heengaan met een zak geld.
Nou tijd om mij om te verhuizen naar jullie stad
Hoe heet de supermarkt? Ik ben nu ook wel benieuwd maar kan niets vinden op internet. Het is niet Gimsel toch?
Veggie garden volgens mij!
Ik zag in een ander filiaal nog een doos liggen en ik heb, heel asociaal, gewoon de hele doos meegenomen🙈
Ik ga zometeen kijken of ze de Hema rookworst hebben hier in de stad. Ben heel benieuwd! Hema rookworst is ook een beetje jeugdsentiment ofzo haha, doet me echt denken aan vroeger dat ik met mijn ouders er eentje ging halen.
Edit: got it! Ga hem later deze week testen, eerste vega rookworst die ik ga proberen!
Off topic maar mooie nagellak!
Wat zijn de beste vega balletjes bij de AH? Ik heb nog nooit vega balletjes op maar wil nu een stamppot maken waarbij het me lekker lijkt.
Oh da’s goedkoop! Ha, had echt niet verwacht dat je met huismerk aan zou komen haha.
Deze zijn echt zo bizar goed. Ik heb die in de zomer echt aan een stuk door gegeten met die vegan aioli bij picknicks, als snack etc.
Deze zijn echt super lekker ja!
Ik eet ze ook vaak, en dan het liefst koud. Heerlijk met een dip idd.
Thanks! Is OPI my Italian is a little rusty (muse of Milan collectie).