Volgens mij mag GMO voedsel sowieso niet in EU verkocht worden toch?
Dit las ik ook inderdaad
Waarom?
Omdat ik praktijkverhalen ken van koeien in Australië die gevoerd werden met genetisch gemanipuleerde soja en die een slechte gezondheid kregen en amper nog melk gaven. Toen is de boer weer normaal gaan voeren, ook wel soja maar niet genetisch gemanipuleerde en diezelfde koeien werden beter.
Mijn vader is boer geweest en hij spreekt nog wel eens mensen in die bedrijfstak. Zijn geen geruchten zeg maar.
Oké, dan zal ik me eens beter gaan inlezen.
Zoals bij dit product staat er een opmerking over o.a. buiten de EU. Ik wil altijd graag weten wat er dan mee bedoelt wordt enz.
Ik heb vanavond de vega rookworst van Hema gegeten en vond hem echt super lekker, precies zoals ik me rookworst herinner, op het knapperige velletje na. De smaak was wel echt heeel goed
Ik ook! Heel lekker. En koud nog beter joh
Ik wil hem zooo graag proeven, maar mijn Hema heeft hem telkens niet. De medewerker daar gaf ook aan dat ze telkens maar 1 klein doosje binnen krijgen, terwijl er wel veel vraag is.
KOUD OP BROOD! Halleluja, vandaag direct gedaan. Echt precies hoe ik me rookworst van “vroeger” herinner.
Wat stom en zonde! Hopelijk kunnen ze gauw de vraag beter aan en kun jij hem proberen
Die veggie sticks van ig.lo zijn inderdaad echt vet lekker!! Had ze wel iets te lang in de pan waardoor ze een beetje uit elkaar vielen maar de smaak is echt top
Bij mij blijven ze uit elkaar vallen en slap😅
Doe je ze in de oven dan of in de koekenpan? Ik deed nu uit de koekenpan en de randjes waren wel heel krokant, bij de oven is dat altijd een stuk minder
Ik heb oven, airfryer en combi van even kort in de pan geprobeerd maar werkt nog niet😅
Wat stom! Hopelijk kan je hem snel wel een keer bemachtigen!
De groenteschnitzel is er hier ook al uit bij de Lidl
Weet niet of deze al gereviewed zijn maar xe zijn ZO lekker! Heel juicy en goede structuur die niet droog is zoals de meesten.
Hoe heb je deze klaar gemaakt? Ik eet ze vanavond en zag pan en oven maar ik heb geen zin in nog een pan afwassen haha
Ik heb ze in de pan gebakken op laag vuur haha. Maar denk dat ze ook prima in de oven gaan, al zijn ze dan maybe wat droger
gelukkig heb ik vorige week 2 pakken gratis weten te krijgen dus ik probeer het allebei wel eens