Ik vind het echt twee compleet verschillende worsten. De een belichament de hemel de ander een hel.
Albert Heijn vega kipreview! Ik denk dat ze sowieso al voorbijgekomen zijn
Ik geef ze een 2/10, kartonachtig en heel droog
Veeeel lekkerder 7/10, unieke smaak, wel pietsie droog dus wel dippen in saus. Was toen ik nog niet vega was al niet mega kipliefhebber dus als je dat wel bent dan is dit misschien nog lekkerder
Edit: nu allebei in de aanbieding
Die boneless wings heb ik al een paar keer voorbij zien komen op verschillende platforms, maar bij 3 verschillende AHâs niet gevonden Ben hier zo benieuwd naar, ik was gek op kipkluifjes voordat ik vega ging
Daar lijkt het in de verste verte niet op, het is gewoon een nugget in een andere vorm. Wel lekker maar niks bijzonders
Ik heb die van unox deze week gegeten in mn boerenkool en vind m daarin echt prima smaken!
Ben benieuwd naar die van de hema maar ook nog niet kunnen vinden
Ik heb die van de HEMA gisteren gehaald, ben benieuwd!
Die van Unox vind ik prima te doen, maar ik bedacht me laatst: bij boerenkool oid vind ik hem lekker, maar âop zichzelfâ niet zo denderend. Vroegâh, toen ik nog vlees at, at ik die rookworst het liefst gewoon los. Of op brood als lunch, hemels Ben dus benieuwd of de HEMA beter is, lees veel positieve verhalen!
Haha ik vind die nuggets juist heel lekker en helemaal niet karton-achtig. Wel jammer dat ze niet dat McDonaldâs laagje hebben. Dat missen al die vega nuggets en dat vind ik nou juist zo lekker. Die wings wil ik nog een keer proberen.
Haha love deze omschrijving
Stond dat erbij in jouw Lidl oid?
Deze is zo lekker
Een moment stilte voor jou
Die van de vegetarische slager uit de diepvries!
Oehh dan ga ik die eens kopen! Dankje
De schappen ware leeg dus ik stuurde een berichtje naar de Lidl die mij wist te vertellen dat het uit het assortiment ging wel een medestander gevonden dus wat vind jij een goed alternatief? Ik vind die van de aldi echt niet lekker
@Kurisu dankjewel voor je medeleven! (Dit klonk sarcastisch maar is het nietđ)
de nuggets van de Lidl! Werd geloof ik hier eens getipt, man man die zijn GOED!
Gelijk op het lijstje gezet goed veel eiwit ook.
Is dit product ook non-gmo naar je weet?
Ik vond ze niet veel smaak hebbenđ
Ik weet niet wat non-gmo betekent dus geen idee
Niet genetisch gemanipuleerd voor zover ik weet
Ik ben daar zelf nogal huiverig voor, genetisch gemanipuleerde soja.