Vegetarisch eten

Ik vind het echt twee compleet verschillende worsten. De een belichament de hemel de ander een hel.

5 likes

Albert Heijn vega kipreview! Ik denk dat ze sowieso al voorbijgekomen zijn

Ik geef ze een 2/10, kartonachtig en heel droog

Veeeel lekkerder 7/10, unieke smaak, wel pietsie droog dus wel dippen in saus. Was toen ik nog niet vega was al niet mega kipliefhebber dus als je dat wel bent dan is dit misschien nog lekkerder

Edit: nu allebei in de aanbieding

1 like

Die boneless wings heb ik al een paar keer voorbij zien komen op verschillende platforms, maar bij 3 verschillende AH’s niet gevonden :sob: Ben hier zo benieuwd naar, ik was gek op kipkluifjes voordat ik vega ging

Daar lijkt het in de verste verte niet op, het is gewoon een nugget in een andere vorm. Wel lekker maar niks bijzonders

1 like

Ik heb die van unox deze week gegeten in mn boerenkool en vind m daarin echt prima smaken!

Ben benieuwd naar die van de hema maar ook nog niet kunnen vinden

Ik heb die van de HEMA gisteren gehaald, ben benieuwd!

Die van Unox vind ik prima te doen, maar ik bedacht me laatst: bij boerenkool oid vind ik hem lekker, maar “op zichzelf” niet zo denderend. Vroegâh, toen ik nog vlees at, at ik die rookworst het liefst gewoon los. Of op brood als lunch, hemels :smiling_face_with_three_hearts: Ben dus benieuwd of de HEMA beter is, lees veel positieve verhalen!

1 like

Haha ik vind die nuggets juist heel lekker en helemaal niet karton-achtig. Wel jammer dat ze niet dat McDonald’s laagje hebben. Dat missen al die vega nuggets en dat vind ik nou juist zo lekker. Die wings wil ik nog een keer proberen.

1 like

Deze gaat uit het assortiment! :sob::sob::sob::sob:

Haha love deze omschrijving

Stond dat erbij in jouw Lidl oid?
Deze is zo lekker :broken_heart:

1 like

Een moment stilte voor jou :broken_heart:

2 likes

Die van de vegetarische slager uit de diepvries!

1 like

Oehh dan ga ik die eens kopen! Dankje

De schappen ware leeg dus ik stuurde een berichtje naar de Lidl die mij wist te vertellen dat het uit het assortiment ging :sob: wel een medestander gevonden dus :slight_smile: wat vind jij een goed alternatief? Ik vind die van de aldi echt niet lekker

@Kurisu dankjewel voor je medeleven! (Dit klonk sarcastisch maar is het niet🙈)

1 like

de nuggets van de Lidl! Werd geloof ik hier eens getipt, man man die zijn GOED!

1 like

Weet iemand of deze hetzelfde smaakt als die van de lidl?

Gelijk op het lijstje gezet :grinning: goed veel eiwit ook.
Is dit product ook non-gmo naar je weet?

1 like

Ik vond ze niet veel smaak hebben😅

1 like

Ik weet niet wat non-gmo betekent dus geen idee :sweat_smile:

Niet genetisch gemanipuleerd voor zover ik weet :nerd_face:
Ik ben daar zelf nogal huiverig voor, genetisch gemanipuleerde soja.

1 like