Ohhh ik had echt zo’n kutdag en kan wel janken van blijheid nu door dit nieuws Zo blij mee. Na 100 x die veggie mcchicken ben je daar ook wel klaar mee, beter houden ze deze gewoon.
Nav @anon42392789 ben ik gisteren de hele stad door gefietst voor de Hema ook worst en omg beste vega rookworst tot nu toe. Mist wel sappigheid maar de smaak is zo goed. Sappigheid tekort kan ook komen door mijn kapotte magnetron, maar morgen komt een nieuwe magnetron en dan koop ik een nieuwe worst en probeer ik 'm nog eens
Godzijdank ging Hema niet failliet zodat ze dit nog even konden doen
Ik ben blij om te horen dat wij dezelfde smaak in worsten lijken te hebben.
Ik eet deze nu weer…echt heerlijk!
Wij adviseren lekker bewust smeren
haha wat slecht
Welk product van de diepvriesdingen van Ig.lo Cui.sine vinden jullie het lekkerst? Ik mag als persoonlijke bonus bij de appie iets gratis uitkiezen Ik twijfel tussen de nuggets en de burgers maar als die allebei niet te vreten zijn neem ik liever iets anders mee haha
De nuggets zijn wel oke.
De falafel is ook prima, maar hier zijn we echt gek op de veggie sticks!! Zo veel smaak hebben ze!
De rest nog niet geprobeerd
De veggie sticks zijn heel lekker inderdaad. De vega balletjes vond ik persoonlijk niet zo.
Ik vond de veggie sticks wel een beetje tegenvallen, ze blijven bij mij hoe dan ook slap
Haha je bent me voor! Zag net dezelfde mail van de AH dus dacht gelijk even vragen naar de favorieten!
Ik heb net de braadworst van vivera gegeten, zat een nieuw sticker op. Mega lekker! Echt aanrader.
Ik vond de nuggets medium, maar de burger echt vet lekker!
Sta nu te wachten op de McKroket die klaar wordt gemaakt, ben zo slim geweest om er dit keer 2 te bestellen
Vraagje: verkopen ze bij HEMA die vegetarische rookworst ook buiten in dat afhaalgedeelte? Een halve rookworst op een broodje, bedoel ik dan. Of alleen binnen in verpakking om thuis op te warmen.
Ga liever niet zomaar de stad in, en online kan ik het niet vinden.
Nee, hij is op dit moment niet warm te koop. Daar zijn ze volgens mij wel mee bezig, maar voor nu kun je hem alleen koud kopen om thuis op te warmen inderdaad!
Super, dankjewel! Dan ga ik hem eerst thuis eens proberen en dan hopelijk kunnen we hem binnenkort daar ook afhalen.
Ik ben nu al 3 keer naar de HEMA gegaan om die Vega rookworst te scoren, want love rookworst, is een van de weinige dingen die ik echt mis. Maar iedere keer hebben ze hem hier nog niet, zo jammer.
SAME! Zo irritant
Ik ben één van de weinigen geloof ik, maar ik vind die van Unox echt lekker. Die van de HEMA heb ik ook nog niet gevonden, maar hij schijnt ongeveer hetzelfde te smaken.