Heb niet buiten bij de take away gekeken, stom eigenlijk wil 't nu ook weten
nee inderdaad, en lijkt veel beter dan die droge mcveggie er zijn wel een paar frituren met lekkere vega kroket, maar is natuurlijk niet hetzelfde.
Heel smakelijk dit aangevreten broodje, maar hij was lekker. Vond alleen de hoeveelheid kroket tov het broodje nogal jammer.
Ik haal de onderkant er vanaf, zit geen saus op en daardoor is hij beter in balans. Vind mcdonalds broodjes toch al niet veel toevoegen
Die broodjes idd vreselijk vandaar dat ik hoop dat ze voor de consument ook zo in de supermarkt te koop komen. En ook makkelijker als je om 2u s nachts er nog van kan dromen zegmaar
Ik draai de kroket juist altijd om zodat er aan beide kanten saus zit
Ik heb de McKroket ook vandaag gegeten en wat mij betreft gooien ze de originele vleesversie er gewoon uit! Als je zoân goeie nepperd proeft mist toch zelfs de grootste vleeseter die 15% kadavervlees en kippenanus oid niet?
Leuk voor mensen met allergieën
Ik wil hem zo graag proberen maar als ik hier McDonaldâs bestel doen ze altijd iets verkeerd met de bestelling, en nu de stad in gaan wil ik ook niet.
Ik was in de buurt van de McDonalds en ik was heel nieuwsgierig naar de vega McKroket. Heb dus toch even twee opgehaald en naar huis gereden. Ze waren inmiddels wel lauw haha, maar wilde er ook een meenemen voor mijn vriend om te proberen. Ik vond hem heel lekker en niet afdoen aan de gewone variant! Mijn vriend vond de gewone wel lekkerder.
Vinden jullie de vega filet americain van Smaeck, Garden Gourmet of Kips lekkerder? Wil dat eens proberen maar mijn standaard is hoog
Smaeck!
Smaeck indd en dan die met parmezaanse kaas enzo!!
Kips!
Die van Smaek heb ik nog nooit gehad overigens. Die van Garden Gourmet vind ik niet zo.
Ik vind die van Smeack echt heel lekker! Bijna niet van het echt te onderscheiden. Ligt trouwens tussen 't vlees, voor als je gaat zoeken
Door alle berichten hier was ik zo benieuwd naar de vega mckroket!! Ik zoek al weken een reden om hem te eten (iets te veel ongezond gegeten laatste dagen) maar vond dat ik er best een kon eten bij mn restje tomatensoep Vond m echt superlekker, en ik eet âgewoonâ vlees. Probeer wel steeds vaker vega te eten en als de vega optie ook gewoon lekker is dan neem ik die liever! Dus super chill, hopelijk blijft ie
Ja ik hoop ook dat ie uiteindelijk toch mag blijven, ik eet ook vlees maar dit is echt een prima alternatief.
Ik vond de structuur van die Smaeck echt niiiet lekker, heel vreemd. Maar ik vind die van de vegetarische slager dus juist wel lekker.
Mijn standaard betreffende filet americain is slagershoog en die van smaeck is echt heerlijk
Dankjewel iedereen! @Luzarl haha ja precies dat bedoelde ik met hoge standaard. Ik ga nu als eerst die van Smaeck maar proberen!