Wij doen ook wel eens piccolini’s (wel onderin) op de gourmet, echt super chill!
Dit is echt het meest Nederlandse wat ik deze week gelezen heb
Ik vind dit eigenlijk gewoon lekkerder dan stamppot of gekookte aardappelen
Beetje het idee van hash browns en tater tots
Ik denk dat er vrij weinig Nederlanders zijn die aardappelen of stamppot bakken met gourmetten haha
Gewoon alle restjes die over zijn hoor haha chili of nasi kan natuurlijk ook
Haha ooh dat zou ik echt zonde vinden van mijn maagruimte die leftover nasi eet ik wel de dag erna dan haha. Maar dat vind ik ook van krieltjes haha.
Ik doe zelf ook nog altijd uienringen en vind die groentefrikandellen (soort worstjes) lekker erop
Vanaf morgen alle Vivera bij de Coop voor 0,99
Ben zo enthousiast dat ik dit recept moet delen. Echt een heerlijke vega shepherd’s pie!
Wel een beetje aangepast:
2 teentjes knoflook en extra sjalotje
Gewone aardappels ipv zoete aardappels
Geen extra water toevoegen (wat ze wel zeggen) en linzen uit laten lekken anders wordt het echt te nat
Wat doperwten erdoorheen gegooid
En extra cheddar bovenop haha
Edit: oh en ik gebruik gewoon 500 gram wortels niet perse grote wortels ofzo
Echt 10/10, meerdere malen gemaakt al
Ik vind ze allebei lekker, maar de kaasschnitzel lekkerder. Daar is echt de hele vulling kaas zegmaar. Bij de Beemstervariant is het meer een cordon blue zonder ham. Je proeft wel echt de smaak van Beemsterkaas!
Dankjewel!
Ik ben nog vrij nieuw in de vega wereld, maar waar smaakt halloumi naar? En is het een fijne vervanger voor iets? Ik zie af en toe lekkere recepten mer halloumi maar kan me er niks bij voorstellen.
Aangezien ik een moeilijke eter ben durf ik het niet meteen te kopen haha!
Pfoe lastig te omschrijven. Het is zout en qua structuur is het “rubberachtig” maar niet taai. Het lekkerste geroosterd, dan is het een beetje krokant van buiten en zacht van binnen. Het smelt niet verder. Het lijkt denk ik ook een beetje op feta qua smaak (wel minder zout dan feta, maar je hebt wel dezelfde zoute smaak), maar qua structuur en “natheid” helemaal niet.
Ohh ik was altijd zo’n fan van de Javaanse schijf van de jumbo maar sinds die vernieuwingen vind ik ‘m echt heel smerig Zo jammer!
@Blush ja die omschrijving klopt wel!
Ik vind het alleen niet echt naar feta smaken, ik vind het eigenlijk vooral zoutig?
Naar weinig hahaha
Feta vind ik echt nasty, ik heb echt moeite met structuur in eten haha!
@Luzarl ik zag bv dit recept https://chickslovefood.com/recept/wraps-met-halloumi-en-avocado/?utm_medium=social&utm_source=instabio&utm_campaign=wraps%20met%20halloumi%20en%20avocado
Denk dat ik het toch maar eens ga proberen
Ik had laatst de mini Garden Gourmet burgers, toen ik ze in de oven deed schrok ik echt even van de geur. Gelijk de verpakking gecheckt of ze wel vega waren vond ze wel lekker
Ohh ja dat is wel lekker
Ik vind dit een heel toegankelijk recept voor halloumi! Lekkerder dan zo los in een wrap.
Ik deed er wel wat bonen bij, en de oven moest een stuk hoger en had wat langer nodig om de Halloumi te bruinen. Maar echt lekkere combinatie!