Ja deze van de week ook voor het eerst op. Echt heerlijk!
Ja die had ik ook donderdag! Vond m echt lekker, vooral die mayo. Met kaas erbij nog lekkerder maar ja dan is ie niet meer vegan natuurlijk, of ze moeten een lekkere veganistische kaas erop doen
Ik vind de vega mcchicken ook heel lekker maar die whopper is veel meer een “echte” hamburger
N.a.v. @Banananana’s boodschappenlijstje in het fototopic:
Als jij een vleesvervanger koopt, schrijf je het dan meestal op je lijstje met “vega/vegetarisch” ervoor, of alleen de originele vleesnaam? Bv met kipstukjes:
- Vegetarische kip(stukjes)
- Kip(stukjes)
- Anders:
0 stemmers
Ik zag dat @Banananana “vegetarische paté” op haar lijstje had staan, ik schrijf zulke dingen zelf meestal op als gewoon “paté”, omdat ik zelf wel weet dat ik de vega versie wil en geen vlees. Tegen m’n vriend zeg ik bv ook “wil je een pakje kipstukjes meenemen”, omdat we allebei weten dat het toch om de vega versie gaat en niet om vlees. Ik ben nu benieuwd hoe anderen dat meestal doen!
Jammer dat ie niet vegan is, maar ik kan niet wachten om dit te proeven: kip, patat en appelmoes
maar ik eet wel vlees. Ik probeer alleen als ik alleen eet geen vlees meer te eten en iig meer te minderen (dus hopelijk ben ik nog welkom in dit topic )
Maar voor mij is het denk ik logischer om er vega voor te zetten
Zelfde als jij, ik weet dat het vega is dus noem het gewoon kip, burgers, filet american etc.
Als ik dan bij mijn ouders of schoonouders ben is dat soms wel verwarrend want dan zeggen ze: ‘kip?!?’ haha
Vriend eet soms nog vlees, dus om verwarring te voorkomen, zet ik er altijd vega bij.
Denk dat ik kipstukjes wel als uitzondering zie omdat ik nooit kipstukjes zou opschrijven als ik echte kip zou willen halen.
Verder denk ik dat ik er meestal wel vega voorzet.
Ik koop/eet al 12 jaar geen vlees meer en toch zet ik er altijd ‘vega’ of ‘nep’ voor. Vind het gewoon raar staan anders.
Ik vind de vegetarische dingen van de Mac vrij matig. Ik vind het droog en wil gewoon een goede vega knock off van de echte mcnuggets etc…
Ik schrijf wel vega erbij, maar ik eet nog wel vlees (de ene week helemaal niet en de andere week hooguit 2 keer).
Ik haal vega dingen alleen in de bonus/aanbieding, dus dan noteer ik alleen het merk. Als Jan linders 3 vivera voor 5 eu heeft, dan staat er “3x vivera”
Wij maken de boodschappenlijst in de AH app dus dan kies je altijd het exacte product. Ook handig want m’n man eet nog wel vlees.
Maar die worden in ieder geval op een eigen bakplaat gebakken. Ik vind dat idee van die Wopper echt goor
Net die chili-kaasnuggets en kipkrokantjes van de Jumbo geproefd. (Ja, die liggen hier nu pas in de winkel haha). Maar echt verrassend lekker!!
Onze AH heeft ineens geen pulled oats meer, shit. Waarschijnlijk om alle nieuwe AH-vegadingen kwijt te kunnen. Jammer, ik vond het echt lekker en mijn man vond het de enige echt lekkere vleesvervanger
Ja godver onze ah heeft ook dr helft van de Vivera eruit gegooid om hun eigen smerige dingen een plek te geven. Ben echt kwaad nu.
Ja bij mij ook!! Gooi dan garden gourmet of valess ofzo eruit, vivera was echt mn favoriet
En gooi s een keer wat van die “stukjes” eruit ipv de lekkere dingen, hoeveel verschillende soorten wil je hebben soms wel 7 soorten😅 en op quorn na ook allemaal op dezelfde basis