Heerlijke vraag ook om 2 uur ‘s nachts
Ik vond hem oké, prima van smaak maar ik haal er absoluut geen kroketsmaak uit.
Als je geen kroket verwacht vind ik m lekker! Hij is vrij stevig van binnen, niet zo vloeibaar als de ragout in een kroket normaal is. Ik vind m chill op een broodje met honingmosterd en sla
Ik vond hem niks aan, het smaakt totaal niet naar een kroket
Verwacht geen McKroket
Ik vond ‘m echt goor
Niet lekker. Proefde totaal geen kroketsmaak. En zelfs met heel veel saus erbij was er nog niets lekkers van te maken.
Ik vond hem ook niet lekker, het is gewoon geen kroket. Misschien als ik die associatie niet had dat het nog wel gaat maar dan is het toch een beetje ondefinieerbaar wat het dan wel is.
Maar als je hem wilt proberen zou ik hem in een pan bakken, uit de oven vond ik het al helemaal een weeiig ding (in de pan wordt hij nog een beetje knapperig).
Als je zin hebt in een kroket zou ik gewoon vega kroketten kopen haha
Haha wisselende reacties dus, ik wilde m eens proberen door de 1+1 gratis bij AH maar nu twijfel ik
@Luzarl hahaha ja ik kon nog niet slapen dus ging ik de bonus maar kijken
Ik vond m wel lekker! Wel echt even iets langer in de pan/airfryer dan er op staat… structuur is idd anders, maar als je deze wel om 2u s nachts snel wil klaarmaken is er minder risico dat je je bek verbrandt🙈
Wat zouden jullie eten als hoofd bij kerst? De vleeseters eten gegrilde kip met allerlei bijgerechten. Ik kan gewoon niet zo goed bedenken wat ik daar bij kan eten (spruiten, aardappels etc).
Ik maak al jaren seitan wellington, heeerlijk
Klinkt goed, maar ik ben bang dat ik met bladerdeeg erbij echt bomvol zit na afloop. Er is ook een voorgerecht en dessert en we gaan ook nog borrelen denk ik.
Gevulde portobello? Makkelijk en altijd lekker
Knolselderij steak, geroosterde pompoen met harissa roomkaas vulling of misschien aardpeer uit de oven?
Ja zit te denken aan iets met kaas, want de bijgerechten worden al geroosterde spruiten, pastinaak en wortel en er zijn aardappels uit de oven. Dus dan is extra groente misschien niet zo interessant, maar wellicht wel met veel kaas haha.
Gegrilde geitenkaas kan misschien ook wel, met wat honing en pijnboompitten ofzo.
Ik zag bij ah zo’n vega rollade, heb hem zelf nooit gegeten dus weet niet of het wat is maar dat is wel leuk misschien
Ik maak een vegetarisch gehaktbrood, nog nooit eerder gedaan dus ik hoop dat het een beetje goed gaat uitpakken.
Ben erg benieuwd naar die idd! Voor volgende week heb ik dit in de AH bestelling, eens even voorproeven
Ik heb vorig jaar of het jaar ervoor zo’n vegarollade geprobeerd maar ik zou het niet aanraden.
Wat is jullie favoriete plantaardige gehakt voor in pasta?
Gisteren had ik macaroni gemaakt met gehakte stukjes van Quorn. Qua smaak was dat perfect, maar het was veel zachter dan gehakt dat van vlees is, en mijn man miste de textuur die het anders heeft. Weet iemand toevallig of er een plantaardig alternatief is dat wel iets meer bite heeft?