Unsuccesful adulting

Eigenlijk is dit dan gewoon Successful Adulting

6 likes

#lifehack

4 likes

Ik heb een gevalletje I was today years old. Ging net de forum tomatenrisotto maken en deed er onder andere wat tijm doorheen. En altijd als ik tijm ruik, vind ik dat naar van die kinderhoestsiroop ruiken. Echt goeiemorgen Baron, TIJMsiroop heet dat, gek he

19 likes

ik heb zo lang niet gestofzuigd dat mijn neus dicht zit en ik dikke niesaanvallen heb. ga dr zo maar een antihistemine ingooien :+1:

Heb zo’n luchtreiziger aangeschaft, en schrok me echt de tering van het filter de eerste paar keer :face_vomiting:
Zo intens veel stof en narigheid en stofzuig zeker twee keer in de week.

Maar also, hoe helpt een anti allergie middel tegen opgehoopt stof in je neus? Snap het niet :sweat_smile:

2 likes

bij mij vermindert het de reactie van mijn lichaam op het stof!

Zo zien twee lades van onze vriezer er ook uit :see_no_evil:

Wow, waarom hebben vriezers überhaupt laden vragen ik me nu af.

1 like

Anders moet je een soort jenga spelen van de bodem tot het plafond van de vriezer?

@inezweski Helpt zo’n luchtreiniger dan tegen de hoeveelheid stof? Onze slaapkamer wordt heel stoffig en geen zin daar elke dag te zuigen, maar ook geen zin om in een stofnest te slapen.

1 like

Je hebt dan toch alsnog schappen, net als in de koelkast.

Laden zijn wel overzichtelijk van bovenaf. Je kan makkelijk bij de dingen achterin.

Ja goede vraag! Heb er wel eens eentje gezien met draadmand-laden, dat leek me handig!

1 like

Het begon heel succesvol: ik ging mijn band plakken. Ik had echt net een nieuwe binnen- en buitenband van de fietsenmaker erop wat me zo’n 45 euro had gekost, dus ik ging er niet weer geld aan uitgeven. Ik ging 'm zelf plakken.

Even tussendoor: wat is dat dat geen enkele fietsenmaker tegenwoordig nog banden plakt, maar alleen nog nieuwe erop legt? Zo kut.

Kostte wat moeite en kracht omdat die nieuwe buitenband echt superstrak was, maar lukte wel. Band eraf, gat gevonden, geplakt. Band erop, ging niet lekker want heel strak dus gaatje gemaakt met bandenlichter. Die ook geplakt. En 2(!) uur later had ik die godvergeten tyfusband er nog steeds niet terug op. Er bleef een stuk binnenband naar buiten stulpen wat ik er met geen mogelijkheid meer onder kreeg. Maar ik kreeg de buitenband er ook niet meer vanaf. Toen heb ik dus als een kleuter heel hard tegen mijn fiets en de schuurdeur staan trappen. Vloekend. Ik ben godverdomme 35 en ik krijg het níet zelf voor elkaar. En daar kan ik ook nog eens niet volwassen mee omgaan. Nog een laatste poging met brute kracht en toen maakte ik nóg een gat in mijn binnenband.

Dus morgen ga ik mijn fiets wegbrengen. Weer achterlijk veel geld betalen voor een lousy lekke band. Is ie uiteraard niet klaar terwijl ik wacht, maar kan ik 'm pas over enkele dagen ophalen en kunnen mijn plannen voor morgen dus niet doorgaan. Echt, fml.

On top of that ga ik vannacht in het logeerbed slapen omdat ik mijn bed al weken niet verschoond heb, maar ik eerst beddengoed moet wassen en het nu echt te goor is. Er heeft al wel 3 nachten iemand in geslapen, maar is schoner dan mijn eigen bed nu.

En ik heb een zak chocoladepepernoten als diner gegeten vanavond. Morgen ga ik weer volwassen doen.

25 likes

Heerlijk dit. Juist omdat je al 35 bent alleen maar goed dat af en toe dat innerlijke (kwade) kind naar buiten komt.

Verder onwijs klote en zeer herkenbaar. En hartstikke succesvol adult dat je het gewoon hebt gedaan. Misschien een open deur maar Had je ook een filmpje erbij gezocht toevallig? Want ik heb laatst zo gestaan met mijn spatbord wat ik met geen mogelijkheid meer in elkaar kreeg, bleek ik gewoon iets heel simpels over het hoofd te hebben gezien. Waar ik pas achter kwam na tig keer dat fragment te bekijken, dat dan weer wel.

Hopelijk is het snel gefikst morgen! En geniet van je pepernoten :smiley:

2 likes

Lief je reactie. Ja, het was me in het verleden ook al eerder gelukt om een band te plakken. Dus had er eigenlijk geen rekening mee gehouden dat het ook niet zou kunnen lukken.

En inderdaad: eigenlijk heel gezond om die (woeste) emotie dan ook maar gewoon te uiten.

2 likes

Haha ja, een derde set is sowieso wel handig. Al had ik die tweede set de afgelopen weken natuurlijk gewoon kunnen wassen.

En een natuurwet, ja, dat helpt. Want ik zie op zo’n moment dus alleen maar scholieren voor me die onderweg naar school in de regen even hun band plakken en weer verder gaan. Dat iedereen dit zelf kan.

Whaha, dit sleept me zo uit mijn rotbui. Love jouw relativeringsvermogen!!

Eigenlijk zijn fietsbanden gewoon net als printers

8 likes

In gedachten verzonken 80km/u door een dorpje gereden met een flitspaal waar je 60km/u mag :exploding_head:.

2 likes

Ik heb mijn vriends autosleutel met sensor in de was gedaan :roll_eyes: zo maar even in een bakje rijst

edit: mijn draadloze oortjes zaten er ook in :sob:

edit 2: de autosleutel doet het nog!!! omg zo blij

voor mezelf heb ik maar airpods pro besteld, deze dingen waren toch kut

14 likes